תוכן שיווקי

Emind משיקה שירות DR מנוהל על גבי תשתיות הענן של אמזון

להב סביר, ארכיטקט ומנכ"ל חברת Emind: "הפתרון יאפשר לאלפי ארגונים להקים פתרון להתאוששות מאסון במהירות ובעלויות נמוכות"

02/02/2015 12:05
להב סביר, CEO וארכיטקט תוכנה ב-Emind Systems. צילום: קובי קנטור

Emind, המתמחה בתכנון, בנייה ותפעול מערכות מידע בענן, מודיעה על השקה של שירות מנוהל להתאוששות מאסון (DR) ולהמשכיות עסקית, DR as a Service. השירות החדש מבוסס על תשתיות הענן של אמזון (AWS) והוא מיועד לאפשר לארגונים להקים אתר DR במהירות ובצורה קלה.

השירות החדש מיועד לארגוני SME ו-SMB, שעד היום לא יישמו פתרונות DR בגלל המורכבות הטכנולוגית שלהם והעלויות הגבוהות של יישומם. השירות של Emind מבוסס על הקמה של אתר DR מחוץ לארגון, על גבי תשתיות הענן של אמזון באירלנד, והוא כולל תשלום חודשי בהתאם להיקף הפעילות של השרתים בענן. לצורך השקת השירות שילבה Emind טכנולוגיות ייעודיות המחברות בין סביבות הענן של אמזון לסביבות הווירטואליזציה של VMware. למעשה, השירות החדש מייתר לחלוטין את הצורך ברכש חומרה, רישיונות, תפעול ותחזוקה של אתר DR מקומי בארגון.

"תעודת ביטוח" מפני אובדן מידע
השירות החדש הוא ראשון מסוגו בישראל. החברה המשיקה אותו, Emind, היא ספקית מובילה של פתרונות ושירותים מקצועיים בענן. לחברה ניסיון נרחב בארכיטקטורה, יישום ותפעול של סביבות ענן ארגוניות, ועבודה עם ארגוני אנטרפרייז בהעברה של תשתיות לענן. היא מתמחה בעבודה על גבי תשתיות הענן של אמזון וגוגל (Google), בכלל זה תכנון, בנייה ותפעול של תשתיות המחשוב בענן. החברה פעילה בשוק המקומי ממשרדיה בראש העין ובשווקים העולמיים באמצעות משרדים בניו-יורק וברומניה.

"הפתרון של DR as a Service פותח בפני אלפי ארגונים, שעד היום כלל לא יישמו DR, את האפשרות להקים פתרון להתאוששות מאסון", ציין להב סביר, ארכיטקט ומנכ"ל Emind. "פתרון DR בענן יספק לארגון 'תעודת ביטוח' מפני קריסה של מערכות המידע או אובדן מידע, ויאפשר לארגון ליהנות מיכולות של המשכיות עסקית בכל מקרה של תקלה או אסון בדטה סנטר. השירות החדש גם יפשט את תהליך ההקמה והתפעול של פתרון DR וכנהוג בעולם הענן  – בעלויות סבירות ביחס לחלופה של הקמת מתקן DR פיזי".

"הצלחנו לייצר חיבור בין סביבות אמזון ו-VMware"

"השירות החדש מאפשר לסנכרן סביבות וירטואליות מבוססות VMware או Hyper-V ולהעביר אותן מסביבות הדטה סנטר הארגוני לסביבות הענן של אמזון", ציין סביר. "כדי להיות מסוגלים לעשות זאת היינו צריכים להתגבר על חוסר תאימות בין סביבת הענן של אמזון ובין סביבת הוירטואליזציה של VMware, מה שיכול להוות מכשול בפני יישום הפתרון על גבי הענן של אמזון. אלא שבשלבי הפיתוח של השירות החדש ביצענו אינטגרציה של כלי תוכנה ייעודיים המחברים בין סביבות הענן והווירטואליזציה, מאפשרים לבצע את ההעברה לענן ללא קושי ונותנים לארגון יכולת לנהל את סביבות הענן ישירות מכלי הניהול לסביבות הווירטואליזציה". סביר הוסיף כי "השירות אותו אנחנו מציעים הוא שירות מנוהל, מקצה לקצה, והוא כולל את תכנון ה-DR, הקמת התשתיות בענן, ביצוע התקשורת, יישום טכנולוגיות ההמרה והרפליקציה, בניית הפתרון והתפעול השוטף שלו".

"הענן מהווה הזדמנות לארגונים מכל גודל ובכל מגזר פעילות ליישם יותר פעילויות, בעלויות נמוכות יותר", סיכם סביר. "בדוגמה שלנו, הענן מהווה הזדמנות לארגוני Medium Business להיכנס בראשונה ליישום של פרויקט DR, כך שיתאפשר להגן טוב יותר על המידע הארגוני, להגדיל את שרידות הארגון ולהפחית את הסיכונים לארגון שיכולים לנבוע מפגיעה במידע".

לפרטים נוספים הקליקו כאן.

אירועים קרובים