תוכן שיווקי

IDC: ארגונים מפיקים ערך עסקי רב ממוצרי אינטגרציה של רד-האט

02/02/2015 12:29
רד-האט

IDC פרסמה באחרונה ניתוח של הערך העסקי אותו מפיקים ארגונים מהשימוש במוצרי אינטגרציה של רד-האט (RedHat), חברת פתרונות הקוד הפתוח. הניתוח בוצע על בסיס ראיונות שהתקיימו באפריל-יוני 2014 בשישה ארגונים עם ממוצע של 92 אלף עובדים. הארגונים שנסקרו פועלים בהיקף גלובלי בתחומי הטלקום, ה-IT, התובלה והלוגיסטיקה, וניהול מסמכים.

מוצרי האינטגרציה של רד-האט שנבדקו הם JBoss A-MQ ,JBoss Fuse ו-JBoss Data Virtualization. הארגונים דיווחו כי הם מפיקים ערך עסקי גבוה מהשימוש ב-RedHat JBoss Fuse עבור אינטגרציה ופיתוח של יישומים עסקיים קריטיים פנימיים וכאלה המכוונים ללקוח, ובכך מייעלים את פיתוח האינטגרציה והיישומים העסקיים בארגון.

IDC מעריכה כי על ידי שימוש ב-JBoss Fuse, הארגונים שרואיינו למחקר זה יוצרים רווח כספי ממוצע של 1.42 מיליון דולר בשנה לארגון על פני שלוש שנים, מה שמתורגם לכ-207 אלף דולר בשנה לחברה עם 10,000 משתמשי IT פנימיים.

יתרונות כספיים אלה הושגו בארבע קטגוריות עיקריות:
• יתרונות עסקיים הכוללים הכנסות בהיקף ממוצע של כ-280 אלף שקלים לשנה במהלך שלוש שנים.
• חסכון בזמן אנשי IT ועלייה ביעילות, שלפי תחשיב IDC שווים לכ-839 אלף בשנה, במהלך שלוש שנים בארגונים שנבדקו.
• חסכון בעלויות תשתית ופתרונות Middleware לאינטגרציית יישומים, עם תחזית IDC לחסכון ממוצע של 175 אלף דולר לשנה במהלך שלוש שנים.
• מניעת סיכונים עקב שיפור אמינות יישומים אשר מקושרים בעזרת JBoss Fuse, מה שמביא לירידה בהשבתות יישומים, בחסכון ממוצע של 127 אלף דולר לשנה במהלך שלוש שנים מאובדן זמינות היישומים.

בנוסף שיבחו לקוחות את השילוב של ערך וביצועים שמספק להם JBoss Fuse. בבדיקת הסיבות לבחירה ב-JBoss Fuse ציינו לקוחות ל- IDC בעיקר את אופן האריזה כפתרונות נפרדים אך קלים לצריכה; האפשרות לתכנת בג'אווה (Java) שהופכת יותר להרחבה של היישום מאשר סביבת פיתוח נפרדת; שיפור קלות השימוש באינטגרציה; ושיפור ביצועים של שכבת האינטגרציה. חברת תקשורת שהשתתפה במחקר דיווחה על שיפור של 30%-40%.

IDC השתמשה במחקר זה במתודולוגיית חישוב ההחזר להשקעה (ROI) לארגונים בשימוש ב-JBoss Fuse במהלך שלוש שנים.

על בסיס ניתוח זה חישבה חברת המחקר כי הארגונים שנבדקו מוציאים בממוצע כ-218 אלף דולר בשנה לארגון על JBoss Fuse. בתמורה משיגים הארגונים יתרונות כספיים ממוצעים של 1.4 מיליון דולר וישיגו רווח כספי נקי מצטבר של 3.6 מיליון דולר לארגון במהלך שלוש שנים בעקבות השימוש בפתרון רד-האט. מדובר ב-ROI תלת שנתי ממוצע של 488%, עם החזר השקעה לאחר 8.2 חודשים.

היתרונות העסקיים כוללים מאמצי אינטגרציה ופיתוח יישומים יותר יעילים תוך חסכון בזמן עובדים; אפשרות אינטגרציה ופיתוח של יישומים עסקיים יותר; שיפור יעילות העבודה של משתמשי הקצה על ידי אספקה מהירה יותר של יישומים ושיפור ביצועיהם; הגדלת זמן פרודוקטיבי עקב הפחתת השבתות של יישומים; וקיצוץ עלויות דמי מנוי וחומרה של פתרונות אינטגרציית יישומים קודמים.

מסקנת חוקרי IDC בעקבות המחקר: "ארגונים ניצבים היום בפני הדרישה להטמיע יישומים עסקיים מתוחכמים ומוצקים ביעילות ובמהירות, כאשר הם מספקים יישומים עסקיים חדשים למשתמשים. ארגונים חייבים כמעט תמיד להתמודד עם התלות של יישומים חדשים ביישומים קיימים. כתוצאה, הצלחת מאמצי פיתוח היישומים הכוללים שלהם תלויה ביכולתם לבצע בהצלחה אינטגרציית יישומים".

עוד אומרים ב-IDC: "לקוחות רד-האט שהתראיינו למחקר זה משיגים ערך עסקי משמעותי מהשימוש ב-JBoss Fuse להקלה על העול של אינטגרציית יישומים, מה שעושה את מאמצי אינטגרציית ופיתוח היישומים שלהם ליעילים יותר.

עם JBoss Fuse מסוגלים ארגונים אלה לבצע אינטגרציה ולפתח יותר יישומים בלי עלייה מכבידה בגודל צוותי פיתוח היישומים שלהם, תוך שהם גם משפרים את יכולתם לתמוך בעסקיהם עם יישומים עסקיים מוצקים המסופקים בזמן. ככל שארגונים ימשיכו להגדיל את בסיסי יישומיהם העסקיים ולפרוס יותר יישומים בענן ובמכשירים ניידים, יכולתם להשיג פעילות בין מערכתית יעילה ככל האפשר בין יישומים מבוזרים, תהפוך אפילו לחשובה יותר".

אירועים קרובים