תוכן שיווקי
לקראת אירוע שולחן עגול של מטריקס ב-17 בפברואר

רתם ספיר, מטריקס: "גם מערכת ERP לארגוני תעשייה חייבת לכלול מרכיבים 'חברתיים' והתאמה מלאה למובייל"

05/02/2015 11:30
רתם ספיר, מנהל אגף הפתרונות העסקיים של מטריקס

ניהול ארגון תעשייתי במאה ה-21, בעידן של גלובליזציה וכלים דיגיטליים, מציב אתגרים חדשים ומורכבים בפני הנהלת הארגון. מערכות ERP, המהוות את הליבה של התפעול הארגוני, חייבות לתת מענה לאתגרים הללו כדי להתמודד עם התחרות הגלובלית, לעבוד ביעילות ולהשיג יתרונות תחרותיים.

בנושאים הללו בדיוק יעסוק הכנס "עידן חדש בעולם ה-ERP לחברות תעשייתיות" שתערוך מטריקס ב-17 בפברואר. בכנס תוצג מערכת Infor LN, שתוכננה במיוחד על מנת להניע חברות תעשייתיות בעידן הנוכחי. הדובר המרכזי בכנס יהיה אלן ראפל, סגן נשיא ומנהל השותפים העסקיים באזור EMEA ב-Infor, שידבר על חידושים וטכנולוגיות לארגוני תעשייה. בהמשך הכנס יציג רתם ספיר, מנהל אגף הפתרונות העסקיים של מטריקס, דמו חי של המערכת. אחריו יציג יקי כהן, מנהל פרוייקטים פיננסיים ב-JDBH Works, חברה בת של ענקית המיכון החקלאי ג'ון דיר, את יישום המערכת, שעלתה לאוויר בחברה בסוף שנת 2014.

לפרטים והרשמה לכנס לחצו כאן.

רתם ספיר, מנהל אגף הפתרונות העסקיים של מטריקס, מספר על הדור החדש של Infor LN:
"מערכת ERP המיועדת לחברות תעשייתיות חייבת לכלול תכונות של העידן המודרני, כגון: תכונות חברתיות וקישור והתאמה למובייל. Infor LN , המיושמת כיום ביותר מ-5,000 ארגונים, מציעה למשתמשים גישה מיקרו ורטיקלית, מערכת מותאמת תהליכית לעולם הלקוח, בתחומים מגוונים, בהם: היי-טק ואלקטרוניקה, תעשיית הרכב, תעופה, תעשיות ביטחוניות ותעשיות מסורתיות. מדובר בפתרון גלובלי עם יותר מ-40 לוקליזציות. הגרסה החדשה, שעברה גיור מלא ותורגמה לעברית, כוללת יכולות מתקדמות בתחומי התכנון וניהול הייצור, ניהול האיכות, הלוגיסטיקה ושרשרת האספקה, ההנדסה, השירות, התחזוקה, הפיננסים ועוד. בנוסף, Infor LN תוכננה על מנת לאפשר יישום פשוט וקל, עם ממשק משתמש המבוסס HTML5, שמאפשר להפעיל את המערכת מכל פלטפורמה. מערכת Infor LN כוללת רכיבים 'חברתיים' מתקדמים שמאפשרים שיתוף מידע עסקי ותהליכי בין עובדי הארגון, על גבי המערכת. משתמשים יכולים להחליף דעות, לשתף תוכן ולעקוב יחד אחר לקוחות קריטיים, הזמנות או פעולות עסקיות באותה סביבת עבודה. תכונות אלה מאפשרות למשתמשים רמה טובה הרבה יותר של תקשורת ויעילות על ידי איחוד תהליכים, אנשים ואירועים. Infor LN כוללת שיפורים והרחבות בפונקציונליות הליבה של המערכת, אשר נועדו לתת למשתמש תמיכה מלאה בתהליכים העסקיים היום יומיים שלו, יחד עם חוויית משתמש נוחה ואינטואיטיבית".

כיצד היא משתלבת בשוק הישראלי?
"Infor הינה החברה השלישית בגודלה בעולם לפיתוח אפליקציות ארגוניות והיא מיוצגת בישראל על ידי מטריקס. לקוחות רבים מזהים בפתרון את האפשרות ליישם מערכת ERP ללא קסטומיזציות, עקב ההתאמה הגבוהה של הפתרון לוורטיקלים (Vertical best practice), וכן לפרויקט מיטבי בעידן המדיה החברתית, המובייל, ניהול האיכות והגלובליזציה, תוך שמירה על TCO אופטימלי.

לפרטים והרשמה לכנס לחצו כאן.

אירועים קרובים