תוכן שיווקי
לקראת האירוע השנתי של חטיבת אבטחת המידע C-DATA

C-Data תפיץ את פתרונות האחסון מבוססי ענן של CTERA Networks בישראל

10/02/2015 18:43
C-Data

C-Data ו-CTERA Networks, מובילה עולמית בתחום פתרונות האחסון מבוססי הענן, ישתפו פעולה במסגרת הסכם הפצה שנחתם היום (ג'). כחלק משיתוף הפעולה תציע C-Data את מגוון פתרונות האחסון, השיתוף וגיבוי הקבצים בענן לארגונים בגדלים שונים.

CTERA Networks הוקמה בשנת 2008 על ידי יוצאי צ'ק פוינט (Check Point) ומונה כיום כ-100 עובדים. מאז הקמתה החברה פועלת בישראל ובעולם, משווקת את מוצריה בארץ ובעולם ומאפשרת לספקי השירות, כמו גם לחברות גדולות, להשיק ולנהל פתרונות לאחסון, גיבוי ושיתוף קבצים בצורה אופטימלית, על גבי תשתית ענן פרטית או ציבורית.

ההחלטה לשתף פעולה עם CTERA Networks באה בעקבות התחזקותה של CTERA בשוק הישראלי והסתמנותה כחברה מובילה בתחום אחסון וגיבוי פתרונות בענן, לאחר חתימת עסקות נרחבות במגזר הפרטי.

מוטי אוקסמן, מנהל מכירות CTERA ישראל, אמר כי "אני מברך על שיתוף הפעולה עם C-Data ורואה בזאת כשותפות אסטרטגית עבור CTERA בשוק הישראלי. מדובר בשילוב כוחות בין הטכנולוגיה והפתרונות המוכחים של CTERA ולבין יכולות ההפצה החזקה של C-Data, אשר בכוחות מאוחדים יעמיקו את פעילותנו העסקית בעולם פתרונות האחסון וגיבוי המידע בענן הציבור והפרטי".

מוטי בן שושן, מנהל חטיבת האחסון והגיבוי של C-DATA, ציין כי "אנו רואים בהסכם ההפצה עם CTERA מהלך אסטרטגי וחשוב, שיאפשר לנו ולאלפי המשווקים שלנו בכל הארץ להעמיק את האחיזה בשוק אחסון וגיבוי המידע לארגונים, בכל הגדלים. מגוון הפתרונות והמוצרים של החברה מהווה השלמה טבעית ומתבקשת לסל המוצרים הרחב שאנו כבר מציעים לארגונים, בעיקר בעולם פתרונות הענן של מגוון היצרניות הגדולות".

אירועים קרובים