תוכן שיווקי

Arrow ECS נבחרה לאחת החברות המובילות בעולם בתחום ההדרכה

12/02/2015 17:54
Arrow ECS

חברת המחקר TrainingIndustry הודיעה כי Arrow ECS נבחרה לאחת מ-20 החברות המובילות בעולם בתחום ההדרכה. ברשימה שנחשפה בימים אלה ניתן למצוא את 20 חברות מיקור-החוץ המובילות בתחום. כולן נבחרו לאחר שעמדו בשורת קריטריונים מחמירים הנוגעים לרמת ההדרכה ואיכותה, פריסה גיאוגרפית, מחויבות ללקוחות, מומחיות בתחומי ההדרכה, ניסיון ניהולי, מנהיגות וחדשנות בהדרכה בעולם ה-IT.

הכניסה למועדון היוקרתי מהווה עבור צוותי ההדרכה של Arrow ECS הישג משמעותי לאחר שאלה עבדו במרץ רב לאורך כל 2014. ב-2015 מבטיחה החברה להרחיב את היצע הקורסים שהיא מציעה ללקוחותיה ולשותפיה העסקיים, במטרה להגיע אל קהלי יעד נוספים.

אילן יהושע, מנכ"ל Arrow ECS ישראל, אמר כי "אני מברך על הבחירה וגאה לומר כי מרכז ההדרכה של Arrow ECS ישראל הינו מהמתקדמים בתחומו. אנו מאפשרים לשותפים וללקוחות הקצה בישראל ללמוד ולהכיר את הטכנולוגיה והמוצרים של היצרניות המובילות בעולם בתחום אבטחת המידע, אחסון, וירטואליזציה ותקשורת. העברת הידע למשתמשים הינה חלק מראייה כוללת של Arrow ECS כמפיץ בין לאומי בעל ערך מוסף גבוה".

לדברי ערן שחם, מנהל מרכז ההדרכה של Arrow ECS ישראל, "אנחנו מציעים הדרכה ממוקדת בתחומי הליבה של החברה על ידי צוות מרצים מיומן ומוכשר שעבר הכשרה על ידי היצרניות ומגיע מ-'השטח'. מכאן רמתה הגבוהה של ההדרכה שלנו. בנוסף, מרכז ההדרכה שלנו מציע סביבת מעבדה בענן הפרטי, בביצועים שטרם נראו בעולם ההדרכה בישראל".

אירועים קרובים