תוכן שיווקי

מהפכת התשתיות הווירטואליות של ראשון לציון

15/02/2015 14:46
איציק כרמלי, מנמ"ר עיריית ראשון לציון

ראשון לציון, העיר הרביעית בגודלה בארץ, עברה בשנים האחרונות תהליך של התרחבות וצמיחה, שדרש ממנה לשדרג את מערך המחשוב שלה ולהטמיע טכנולוגיות מידע מהמתקדמות ביותר בארץ ובעולם.

לצורך שיפור השירות ליותר מ-250 אלף תושבי העיר וייעול עבודת העירייה נבחרו הפתרונות של VMware, בהם vSphere ו-AirWatch, לניצול מקסימלי של יכולות המערכת.

בנוסף,  הוקם ענן פרטי, ייחודי למערכת החינוך של העיר. הודות ליישום תשתית הווירטואליזציה של VMware הצליחה עיריית ראשון לציון לקבל מענה למגוון האתגרים שהציבה לעצמה.

איציק כרמלי, מנמ"ר עיריית ראשון לציון, אמר כי "אחד האתגרים שעמדו בפניי היה לסגור את הפער שהיה קיים בכל הקשור למערך ה-IT ברשות המקומית לעומת ארגונים במגזר הפרטי והציבורי. כיום, 90% מהשרתים שלנו נמצאים כבר בסביבה וירטואלית".

הוא ציין כי "התשתית הווירטואלית אפשרה לנו חסכון של כ-50% בחשמל ושטח רצפה. פתרון SRM נותן לנו שקט נפשי וידיעה שבזמן אסון אנחנו יכולים לעבור לאתר החליפי בקלות ובשקיפות".

לדבריו, "עיריית ראשון לציון הגדירה כיעד אסטרטגי את שיפור השירות עבור התושבים ומערכות VMware מאפשרות לנו לעשות את זה בדרך הקלה והטובה ביותר".

אירועים קרובים