תוכן שיווקי
לקראת אירוע Tips&Tricks של א.מ.ת מיחשוב, ב-18 בפברואר באולם East בתל אביב

א.מ.ת מיחשוב חוגגת שלושה עשורי פעילות

16/02/2015 14:37
דורון זוברמן, סמנכ"ל מכירות ומנכ"ל אינטרסרב, חטיבת השירות של א.מ.ת מיחשוב. צילום: ניר שמול

מאת: הילל יוסף

"בחודש נובמבר האחרון חגגה א.מ.ת מיחשוב שלושה עשורי פעילות. מה שמאפיין אותנו מאז הקמתנו בשנת 1984 הוא שהחברה יציבה, רווחית ומובילה באופן קבוע בתחומי תשתיות התוכנה", כך אמר דורון זוברמן, סמנכ"ל מכירות ומנכ"ל אינטר-סרב, חטיבת השירות של א.מ.ת מיחשוב.

זוברמן דיבר לקראת כנס שעורכת החברה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, יתקיים ביום ד', 18 בפברואר, באולם האירועים East בתל אביב, תחת הכותרת Tips&Tricks – א.מ.ת מיחשוב.

לדברי זוברמן, "אם בעבר עולם המיחשוב נחלק לחומרה ותוכנה, הרי שהיום אנו מחלקים את העולם לתשתיות ואפליקציות, כי עולם התשתיות כולל גם תוכנות התשתית".

א.מ.ת מיחשוב, אמר זוברמן, "היא מובילת שוק מקומית בתחומי התשתיות, ואנו דואגים באופן קבוע למצוא את הפתרונות הבאים ולפתח את יכולות התמיכה בהם ולהביא את הערך המסוף ללקוח הארגוני, בהתבסס על פתרונות חדשניים אלה".

"אחד מהתחומים שנכנסנו אליהם באחרונה", הוסיף, "הוא ניהול זהויות, זה אחד מרבדי אבטחת המידע בארגונים. אנו עושים זאת עם מוצרי ניהול הזהויות של CA. בנוסף, השקענו בעולם של פיתוח ממשקים, גם שם בעיקר עם מוצרי CA".

כמו כן, ציין זוברמן, "אנו פעילים בעולם ה-Big Data, עם מוצרי ספלאנק (Splunk), שמספקת פתרון תוכנה מתקדם לקטלוג בזמן אמת של נתונים מרובים. בעולם הנתונים הבלתי מובנים, או המובנים למחצה, Splunk הוא פתרון תוכנה מתקדם, המוטמע בפרק זמן קצר של דקות בארגון, האוסף ומקטלג בזמן אמת נתוני מכונה מכל מקור שהוא, תבנית או מיקום. זאת, ללא צורך ברכישת תוכניות או חיבורים מותאמים במיוחד. ניתן להתאים את Splunk לעבודה מול שרת אחד, או לקטלג נפחים עצומים של עשרות טרה-בייט ביום שמקורם במערכות מידע שונות, ללא קשר עם מיקומן הגיאוגרפי".

"ארגונים נדרשים להיערך ברמת תשתיות ה-IT שלהם לקראת הכניסה לעולם הנתונים רחבי היקף ונפח, Big Data. הטיפול בנתונים אלה דורש 'לעשות סדר' בעולם התשתיות, ולנו בא.מ.ת מיחשוב יש את הכלים הטכנולוגיים והמקצועיים לעשות זאת", ציין זוברמן.


"בעולם אבטחת המידע אנו מטמיעים את מוצרי סימנטק (Symantec) ובשמה החדש, לאחר שהחברה תתפצל, וריטאס (Veritas), לטובת עולמות הגיבוי ושחזור נתונים והתאוששות מאסון", אמר זוברמן. "זאת לצד פעילותנו בעולם האחסון, עם מוצרי נט-אפ (NetApp), שהיא מהחברות המובילות בתחום ומתחדשת בעולמות ה-Big Data והענן".

"תחומים נוספים בהם אנו מטפלים הם עולמות הענן, עם פתרונות של רד-האט (Red Hat) לתחום. הפלטפורמה שלה, Red Hat Enterprise Linux OpenStack Platform, מספקת יכולה ליצור, להטמיע ולהגדיל כפי שנדרש תשתית מאובטחת ואמינה של ענן ציבורי או פרטי".

זוברמן סיכם באמרו כי "אנו צופים שהפעילות של א.מ.ת מיחשוב בשנת 2015 בתחומי תוכנות התשתית תגדל. זאת, לצד גידול בהיקף של עולם הפרויקטים והשירותים המקצועיים שלנו. אנו שחקנים משמעותיים בשוק זה ויש לנו מאות מקצוענים בתחום. א.מ.ת מיחשוב היא חברת תשתיות והמענה שהיא מספקת מגיע בכמה רבדים. ברמה הבסיסית אנו יוצרים ניהול מושכל של כמות גדולה של מחשבים ומערכות אחסון. זאת, בשל הצורך להתמודד עם אתגרים ברמת הביצועים ונפחי האחסון. את האחסון אנו עושים על בסיס מערכות נט-אפ. את ניהול המערכות אנו עושים על בסיס מערכות של סימנטק, דל (Dell) ורד- האט. בדרך זו אנו מספקים מענה כולל ללקוחות הארגוניים בעולמות התשתית".

אירועים קרובים