יקי אזולאי, One1LINK: "המשימה – להסתייע בטכנולוגיה כדי לחבר את מערך המכירות ללקוח הפוטנציאלי"
כתב: הילל יוסף
"אנחנו יודעים לחבר את מערך המכירות של הלקוח הפוטנציאלי אלינו. בשביל לדעת זאת, לא מספיק להיות איש טכני ולהכיר את מערכת ה-CRM, אלא נדרש להכיר את הנפשות הפועלות סביב העסקה – הלקוח, דפוסי הפעילות שלו, רצונותיו, המוצר שלו ומה ביכולתו להציע ללקוחותיו הוא", כך אמר בראיון מיוחד יקי אזולאי, מנהל הייעוץ העסקי של One1LINK, חטיבת ה-Salesforce של קבוצת One1.
אזולאי התראיין לקראת כנס Salesforce השנתי של One1. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ד', 25 בפברואר, ב-yes Planet בראשון לציון. הכנס מיועד לכל לקוח ארגוני אשר מתעניין ב-Salesforce כמערכת CRM בענן, כמו גם עבור ISV's המתעניינים בפלטפורמה של Salesforce. הכנס ייערך תחת המוטו One Link To Your Costumer.
לדברי אזולאי, "אני לא בא מעולם מערכות המידע, אלא מהעולם של תפעול מכירות עם רקע טכני. זאת כי בעבודה של המכירות חשוב ההיבט של המיצוב העסקי. זהו בדיוק הכיוון אליו הולכת Salesforce עם ענן המכירות שלה, ענן השיווק והפלטפורמה. החברה עברה הרבה שינויים והיא עוזרת ליחידות העסקיות להיות כמה שפחות תלויות באינטגרציה, מה שמותיר את הארגון פנוי לעסוק באתגרים העסקיים שלו. הדבר בא לידי ביטוי בתהליכים העסקיים, בפעילות בעולם המובייל ובשינויים הדורשים יישום בלבד – ולא פיתוח. כל אלה מביאים ללקוח הארגוני גמישות".
One1LINK, אמר אזולאי, "הבינה שהאתגר הוא לא בצד הטכני והתקנת מערכת CRM, כי אם לתת ללקוח הארגוני את היכולת להתנהל מול הלקוחות שלו ולקבל את הערך העסקי מבוסס Best Practices". לדבריו, "הדבר בא לידי ביטוי בגיוס של אנשים הבאים מעולם תפעול המכירות וכאלה הנמצאים בקשר ישיר מול הלקוחות, אם בשיווק ואם במכירות. One1LINK מיצבה עצמה כחברת בוטיק ולאחר מיזוגה לחברת One1 היא ממשיכה למצב עצמה כשילוב של חברת בוטיק של יועצים מומחים עם חברה גדולה. השילוב הזה עוזר לממש את הפוטנציאל ש-Salesforce מבטיחה במוצר אצל הלקוח. אם הלקוח הארגוני מטמיע פלטפורמה של Salesforce, הוא מקבל 'ליד', הזדמנות ופוטנציאל לסגירת עסקה, ואנחנו, עם הכוח המקצועי שלנו, נדע להציף ולייצר את הערך העסקי הנובע ממנו על ידי חיבור הארגון ישירות ללקוח שלו".
"אנחנו, ב-One1LINK, יודעים לנצל את הבינה העסקית הקיימת בנתונים שבמערכת, עם יכולת ניטור של הפעילויות והמשימות. כך, נערוך ניטור של העמידה ביעדים וננהל אותם על גבי המערכת. בדרך זו נדע לחבר את מערכת המכירות של הלקוח הפוטנציאלי אלינו", ציין.
"לכל מערכת ניהול קשרי לקוחות, CRM, יש היבטים ויכולות טכנולוגיים, וכך גם לכל אינטגרטור אשר מאפיין ומטמיע את המערכת", אמר אזולאי. "אולם, מה שאנחנו מספקים הוא את הערך המוסף העסקי – לזהות בעיה, לדלות ערך עסקי, או לגלות בעיה של לקוח פוטנציאלי עוד בטרם נפתחה קריאה. לכן הארגון נדרש להיות מחובר ללקוח ולהיות במצב בו הוא יוצר קשר עם הלקוח עוד בטרם הוא יצר קשר עם הארגון".
"על מנת לנהל קשרים כאלה", סיכם אזולאי, "נדרש שילוב המיוחד בין הפלטפורמות של Salesforce עם אנשי הייעוץ של One1LINK. בהרצאותי בכנס הדגש לא יהיה מה משתמשי המערכת עושים בהיבטים הטכנולוגיים – אלא איך למנף את הערך העסקי ממנה אל המשתמשים. משמעותה של הטמעה מוצלחת של מערכת CRM היא שאיש המכירות או השיווק יפיק ממנה תועלות ויעמוד ביעדים העסקיים".