תוכן שיווקי

רונית ליניק, מנכ"לית בלאט לפידות: "סיימנו את 2014 במקום הראשון עם כמות רשיונות Salesforce הגבוהה מבין השותפות"

18/02/2015 18:17
בלאט לפידות
Salesforce

Salesforce

"חברות שייצרו לעצמן יתרון תחרותי בשנת 2015, הן חברות שיפנימו את החשיבות של בניית מערכת יחסים משמעותית עם הלקוחות הקיימים והפוטנציאליים. חברות אלה יאמצו טכנולוגיות מתקדמות שיאפשרו להן להגיב במהירות וביעילות לדרישות הלקוחות בכל מקום ובכל זמן", אמרה רונית ליניק, מנכ"לית בלאט לפידות.

ליניק דיברה במסגרת כנס CLOUD CRM של אנשים ומחשבים, שהתקיים שלשום (ב').

לדברי ליניק, "בלאט לפידות מקדמת באופן אקטיבי בשוק הישראלי את המסר המוביל של Salesforce, שהוא: 'The Customer Success Platform'. בשל כך, שואפת החברה לספק ללקוחותיה את סל הפתרונות המלא של Salesforce – סל הפתרונות שיוביל אותם להצלחה עסקית".

היא ציינה כי "בין מותגי הענק שכבר נהנים מפלטפורמת Salesforce Marketing Cloud ניתן למנות את Electrolux, סוני (Sony), ג'נרל אלקטריק (GE) ועוד לקוחות רבים ברחבי העולם".

רונית ליניק, מנכ"לית בלאט לפידות . צילום: ניב קנטור

רונית ליניק, מנכ"לית בלאט לפידות . צילום: ניב קנטור

נתן גביש, סמנכ"ל הפיתוח העסקי בישראל של Salesforce, ציין כי "עם תחילת השנה הכספית שלנו, אנחנו יוצאים לדרך עם יותר מ-1,200 לקוחות ישראליים ובנוסף, יותר מ-400 מלכ"רים. אני מצפה שקצב הגידול הממוצע של לקוח חדש בכל יומיים יעלה ונעבור בתום השנה את 1,500 הלקוחות בתום השנה, תוך כדי המשך מיקוד בהצלחת לקוחותינו".

נתן גביש, סמנכ"ל הפיתוח העסקי בישראל של Salesforce. צילום: ניב קנטור

נתן גביש, סמנכ"ל הפיתוח העסקי בישראל של Salesforce. צילום: ניב קנטור

גביש הציג בכנס את החזון העסקי של Salesforce לשנת 2015 והרחיב על חשיבותה של הפלטפורמה כבסיס להצלחת לקוחות החברה. בנוסף, הוא התייחס לשותפת הזהב המובילה של Salesforce, בלאט לפידות, וציין שהיא מובילה את השוק של Salesforce בישראל, עם יותר מ-1,000 פרויקטים ו-600 לקוחות. Salesforce השקיעה בבלאט לפידות והיא רואה בה שותף עסקי אסטרטגי בפעילותה בישראל.

יובל הרפז, מנהל אפליקציות בריטליקס. צילום: ניב קנטור

יובל הרפז, מנהל אפליקציות בריטליקס. צילום: ניב קנטור

יובל הרפז, מנהל אפליקציות בריטליקס, הציג את סיפור הלקוח שלו בכנס. לדבריו, "הטכנולוגיה של Salesforce מאפשרת לארגונים שונים ליישם את התהליכים המיוחדים להם בפלטפורמה אחידה, אמינה ופתוחה. לבלאט לפידות יש את היכולת להבין את הצרכים העסקיים של חברות טכנולוגיות גלובליות ואת המקצועיות וההבנה העמוקה באפליקציה. החיבור בין ההבנה העסקית לידע המקצועי בבלאט לפידות, מאפשר לארגונים גלובליים להתמודד עם צרכים מגוונים בעולם עסקי משתנה".

אירועים קרובים