תוכן שיווקי
בעקבות אירוע CRM Best in cloud

אקסנשייה מקבוצת יוניטסק משיקה פתרונות חוויית לקוח חדשים – WEDO

דלית שורץ, מנכ"לית ExScientia-WEDO: "נכפיל את המכירות מפתרונות הענן כבר ב-2015"

19/02/2015 17:21
דלית שורץ, מנכ"לית אקסנשייה מקבוצת יוניטסק

"אנחנו נענים לביקושים בתחומים הפיננסי, הפארמה והקמעונות. אני רואה את פתרונות חוויית הלקוח בתחומי השיווק הדיגיטלי כאחד ממנועי הצמיחה שלנו. אני מעריכה שהם יניבו מכירות משמעותיות במהלך 2015", כך אמרה דלית שורץ, מנכ"ל אקסנשייה מקבוצת יוניטסק, בראיון לאנשים ומחשבים, שנערך בעקבות כנס CRM Best in cloud.

"השקנו את פתרונות ה-Sales Cloud ,Marketing Cloud ו-Service Clou, ויש בהם התעניינות רבה. קצב המכירות הפוטנציאליות משביע רצון. להערכתי, לפתרונות ה-CX יש פוטנציאל נתח שוק לא מבוטל, למרות צפיפותו של שוק ה-CRM", הדגישה שורץ.

מנכ"לית אקסנשייה הסבירה: "אנחנו בעלי יכולת היברידית לשלב מערכות ענן עם מערכות הארגון. אנחנו הגוף המוביל ביישום סיבל (Siebel), המשמש תשתית CRM תפעולית בארגונים רבים. אנחנו מתבקשים לאפשר חוויית לקוח מודרנית. ארגונים מחפשים 'לעטוף' את פתרון הסיבל המוטמע בפתרונות חוויית לקוח וביישום מהיר. אנחנו מציעים לשלב פתרונות Service מתקדמים בענן עם פתרונות הארגון הטרנזקציוניים. כך גם פתרונות ניהול הקמפיינים המסורתיים. מסע הלקוח מתחיל במרחב הדיגיטלי ופעמים רבות ביוזמתו. כלי ה-CX החדישים מאפשרים לנו להגיע אליו בשלב מוקדם וליצור איתו דו שיח חוויתי, שישתלב בפתרון ניהול הקמפיינים ובמערך הפתרונות ל-CMO. סמנכ"ל השיווק המודרני הוא לקוח משמעותי ביותר עבורנו. אמצעים מבוססים על מידע וטכנולוגיה. נמשיך ונעשיר את סל הפתרונות ל-CMO".

שורץ הוסיפה כי "פתרונות הענן, בגרות מתודולוגיות ויישום מרחוק מאפשרים לנו להרחיב את השירות שלנו לגופים בחו"ל. אנחנו מיישמים פתרונות חוויית לקוח בענן מאז הקמתנו בשנת 2008, כך שיש לנו יתרון גדול בנושא. אנחנו ממוקדים בעולם חוויית הלקוח מאז ומתמיד, ובכך לא יהיה שינוי. עד כה יישמנו את הפתרונות בעיקר בארגונים גדולים, אולם מגמה זו תשתנה. אני בהחלט רואה אותנו חודרים לשוק ארגוני ה-SME ומציעים מודל יישום ותמיכה".

בסיכום הדברים ציינה שורץ: "אנחנו פוגשים מנהלים הנדרשים להעלאת רמת שירות ולהתמודדות עם השינויים במגמות הצריכה של הלקוחות בקצבים גבוהים ובתקציבים מצומצמים בהרבה מבעבר. הדבר מחייב התייעלות גם של גופי היישום. באמתחתנו פרויקטים מוצלחים. נמשיך להיות גוף Delivery, ממוקד, בעל ערך מוסף גבוה".

אירועים קרובים