תוכן שיווקי

סלקום עוברת למתג ברודסופט

22/02/2015 17:47
יוני סבג, סמנכ"ל השיווק של קבוצת סלקום

סלקום מתחדשת: מהיום, מתג ברודסופט (BroadSoft) המוביל בעולם, בגירסה 19, משולב במרכז מערכת IP centrex – מרכזיה וירטואלית חכמה בענן, שמהווה תחליף מלא למרכזיה המסורתית של העסק ובכך הופכת למתקדמת ביותר בשוק הישראלי.

עבודות הפיתוח של המתג החדש נמשכו כשנה וחצי ובימים אלה החברה משדרגת את ה-IP centrex למתג הברודסופט המתקדם בעולם. המרכזיה החדשה תעניק ללקוחות עסקיים מגוון שירותים חדשניים וייחודיים בשוק התקשורת.

הנה מספר מהתכונות שיהיו במרכזיה החדשה: נתב שיחות רב ענפי, יומן שיחות מתקדם המאפשר לשמור היסטוריית שיחות, שירות לילה קבוצתי, אפליקציה אינטרנטית של סופטפון, CellApp, המאפשרת ניהול שיחות דרך המחשב או הסלולר, ועוד.

יוני סבג, סמנכ"ל השיווק של קבוצת סלקום: "כקבוצת תקשורת מובילה, סלקום ממשיכה לבסס את מובילותה בשוק העסקי. מיזוג סלקום ונטוויז'ן מאפשר להציע ללקוח העסקי מכלול שרותי תקשורת הנחוצים לו בכל הרבדים – החל מתקשורת סלולרית ונייחת דרך מוצרי אבטחת מידע מתקדמים, אירוח בשתי חוות שרתים, תשתיות תמסורת עצמאיות לעסקים ופתרונות תקשורת נתונים, ועד שירותים ופתרונות בתחום שירותי הענן. עם המעבר למתג הברודסופט החדש, החברה עולה מדרגה נוספת בשיפור ההצעה ללקוחותיה העסקיים".

קרן שתוי, סמנכ"לית אגף הלקוחות העסקיים של קבוצת סלקום: "מתג הברודסופט המתקדם מאפשר לנו לספק ללקוחותינו שירות In-house מגובה ובעל תכונות מהמתקדמות ביותר בשוק. מרכזיית IP Centrex היא הדור הבא של מרכזיות לעסקים. שדרוגה למתג החדש מאפשר לנו להעניק לארגונים מכלול פתרונות ושירותים לעסק, באמצעות ניהול מרכזי במתג אחד – והכול תחת קורת גג אחת, ברמת השירות הגבוהה והעדכנית ביותר בשוק ובחסכון משמעותי בהוצאה הכספית של העסק".

מתג הברודסופט הינו המוביל בעולם ומהווה 31% משוק המתגים (הגרף נכון לשנת 2013).


על מרכזיית IP centrex

מרכזיית IP חכמה, וירטואלית ומתקדמת. שמציעה מגוון רחב של תכונות המתאימות לצרכי ארגונים ועסקים. המרכזיה מנוהלת בענן באמצעות פורטל ווב בעברית ומהווה תחליף מלא למרכזיה ה"פיזית" המסורתית.

המרכזיה אינה מצריכה השקעה גדולה ברכישת ציוד ומושתתת על מודל תשלום חודשי קבוע וחסכוני של קווי הטלפון, המרכזייה, השלוחות ומגוון תכונות ושירותים מתקדמים.

מרכזיית IP centrex מעניקה יתרונות שירותיים רבים ללקוח:
•    גמישות – יכולת התאמה לצרכי העסק המשתנים, דוגמת הוספה, עדכון ושינוי שלוחות ותכונות, בהתאם לצרכי העסק.
•    חדשנות – מגוון תכונות מתקדמות המנוהלות ומתעדכנות על ידי סלקום.
•    זמינות – הגדרת מספר ישיר לכל שלוחה – שלוחה מתקדמת עם מספר ישיר לכל עובד.
•    שירות ותמיכה – תמיכה ותחזוקה על ידי גורם אחד שמספק תמיכה ומסייע בפתרון תקלות והגדרות.
•    חסכון ומקסום משאבים – סניפי הארגון יכולים לביות מוגדרים תחת מרכזיה וירטואלית אחת בתשלום חודשי קבוע.

קרן שתוי, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים של קבוצת סלקום

קרן שתוי, סמנכ"ל אגף לקוחות עסקיים של קבוצת סלקום

המרכזיה מציעה מערכת שלוחות מתקדמת וחדשנית, ובאפשרות הלקוח לבחור את השלוחה המתאימה על פי צרכי הארגון, מתוך מגוון שלוחות:
•    שלוחה חכמה – שילוב טלפוני IP חכמים שונים שסלקום מספקת.
•    שלוחה אנלוגית – שילוב מכשירי טלפון רגילים קיימים בארגון.
•    שלוחת CellApp – פתרון מתקדם וחדשני: שלוחת סופטפון אינטרנטית הניתנת להתקנה על גבי המחשב, הסלולר או הטאבלט, מתפקדת כשלוחה קווית ומאפשרת להישאר מחובר לכל שירותי המערכת, מכל מקום, כל זמן שיש חיבור פעיל לרשת האינטרנט.
•    שלוחת שירות – שלוחה אנלוגית לטובת חיבור פקס או פנקוד.

שירות מרכזיית IP centrex מספק מגוון תכונות מתקדמות:
•    פורטל ניהול – ניהול הגדרות המרכזיה ברמת השלוחה והארגון, דרך ממשק אינטרנטי ידידותי בשפה העברית.
•    נתב שיחות – ניתוב השיחות הנכנסות לעסק באמצעות מענה קולי חכם.
•    שיחת ועידה רבת משתתפים – אין יותר צורך להגביל שיחת ועידה למספר מצומצם של אנשים. בשירות IP centrex ניתן להכיל עד 10 משתתפים בשיחת ועידה אחת.
•    מספר מוביל – מאפשר זמינות גבוהה לעסק בעזרת מספר טלפון ראשי אליו יופנו שיחות, גם כאשר לא נמצאים בעסק. שיחה לשלוחה תפוסה או שאין בה מענה תופנה לקו הראשון הפנוי, לפי הגדרת הלקוח.
•    צלצול מקבילי – צלצול בו זמנית במספר שלוחות. השירות מאפשר להגדיר לכל שלוחה יכולת לצלצל יחד עם קווים נוספים במקביל. לקוח עסקי בעל המערכת החדשה יוכל להגדיר צלצול מקבילי ארגוני – באופן כזה שיצלצל במקביל במספר שלוחות בארגון, או לבחור באופציה של צלצול מקבילי אישי – שיצלצל במקביל לסלולר הפרטי או למספר אחר שלא מוגדר תחת הארגון. קווים אלה יכולים להיות כחלק משלוחות ה-IP centrex או שלוחות מחוץ לרשת.
•    מוקד טלפוני – מאפשר ניהול תור חכם של מתקשרים (עד 25 ממתינים בתור). בהתאם להגדרות הלקוח, מתבצע ניתוב שיחות והן יופנו ליעד הנבחר, למשל: שיחה תעבור לפי סדר בין הנציגים עד שתמצא את הנציג הפנוי, או שיחה שתגיע לנציג שהיה זמין הכי הרבה זמן. בנוסף, שירות מוקד טלפוני מאפשר ללקוח להגדיר הכרזות של פתיח וזמן המתנה משוער.
•    ספר טלפונים – אישי או ארגוני, עם יכולת להתממשק ל- Outlook.
•    תא קולי – מאפשר השארת הודעות קוליות. בנוסף, ניתן לקבל הודעות מוקלטות ישירות למייל.
•    הפניית שיחות – מאפשר להפנות את השיחות על פי חוקים הנקבעים ע"י הלקוח, למספרים אחרים במרכזיה או מחוץ לה.
•    משיכת שיחות – מאפשר למשוך שיחה נכנסת לשלוחה אחרת.
•    חיווי שיחות – מאפשר צפייה באמצעות מכשיר טלפון IP על זמינות שלוחות מוגדרות (מיועד לטלפוני IP בלבד).
•    אי-מייל על שיחות נכנסות – כדי לא לפספס שיחות נכנסות בטלפון הקווי כשנמצאים מחוץ למשרד, מקבלים הודעת חיווי באימייל עם מספר המתקשר (מזוהה) ושעת השיחה. שירות זה מאפשר מגוון הגדרות, כדוגמת קבלת אי-מיילים רק בשעות מסויימות או בימים מסויימים.
•    מוסיקה בהמתנה/המתנה נעימה – מנגינה המושמעת למתקשרים במקום צליל חיוג.
•    יומן שיחות – מאפשר צפייה דרך הפורטל על תנועת השיחות בארגון.
•    שירות לילה – בעלי מערכת IP centrex זמינים עבור הלקוחות שלהם כל הזמן. שירות לילה מאפשר להפנות את השיחות הנכנסות מעבר לשעות הפעילות של הארגון, ליעד אחר, למשל: סלולר, מוקד הודעות, סניף אחר ועוד.
•    חיוג מקוצר – חיוג מקוצר בין שלוחות הארגון.
•    אינטרקום – מאפשר התקשרות לשלוחה אחרת בקבוצה וחיבור מיידי של השיחה אם היא פנויה.

השימוש בחלק מהתכונות כרוך בעלות, מעבר לתשלום החודשי הקבוע.

אירועים קרובים