תוכן שיווקי

רד-האט משיקה את Red Hat Enterprise Virtualization 3.5

23/02/2015 11:18
רד-האט

רד-האט (Red Hat) הכריזה על הזמינות של RHEV 3.5 (ר"ת Red Hat Enterprise Virtualization 3.5), שמאפשרת לארגונים לפרוס תשתית מחשוב ומשרתת עומסי עבודה מסורתיים של וירטואליזציה, תוך יצירת בסיס תשתיתי ברמה ארגונית עבור פתרונות ענן.

RHEV 3.5 מספקת שירותים בתקני תעשייה עבור עומסי עבודה קריטיים ומציעה למחלקת המחשוב שקיפות רבה יותר ביחס להקצאה, ניהול תצורה וניטור של תשתית הוירטואליזציה שלהם; הכול על בסיס סטנדרטים פתוחים.

רד-האט מוכרת כמובילה בשוק בסדרי הגודל וביצועי עומסי עבודה של מכונות וירטואליות ו-RHEV 3.5 מגדילה את ההובלה הזאת עם תמיכה ב-4 טרה-בייט זיכרון לכל מחשב מארח (host), טרה-בייט של vRAM ו-160 Vcpus (מעבדים וירטואליים) למכונה וירטואלית.

תכונות בולטות ב-RHEV 3.5 כוללות:
• ניהול מחזור חיים של שרתים פיזיים דרך אינטגרציה עם Red Hat Satellite.

• אופטימיזציות משאבי מחשוב בעזרת כלי ניטור בזמן אמת.

• ביצועים וסקלאביליות של עומסי עבודה.

• התאוששות משופרת מאסונות – שיפור ביכולות ה-Storage-domain.

• הרחבת היכולות ושיתוף העבודה עם מוצרי צד שלישי.

Red Hat Enterprise Virtualization משרתת כבסיס אידיאלי עבור עומסי עבודה מסורתיים של וירטואליזציה, כמו גם עומסי עבודה גמישים מבוססי ענן הבנויים על OpenStack.

RHEV 3.5 גם משרתת כתשתית אידיאלית עבור עומסי עבודה מסורתיים של וירטואליזציה, כמו גם עומסי עבודה גמישים מבוססי ענן הבנויים על OpenStack.

בנוסף, RHEV 3.5 כוללת יכולות אשר מרחיבות תשתית זאת עבור עומסי עבודה מבוססי ענן, כגון: אינטגרציה ושירותים משותפים עם OpenStack Image Service Glance ו-OpenStack Networking Neutron.

RHEV 3.5 זמינה במספר תצורות: כפתרון עצמאי, RHEV 3 כוללת מערכת ניהול מלאה ו-Hypervisors עבור עומסי עבודה לארגוניים וירטואליים ולמערכות הפעלה אורחות נתמכות. פתרון משולב הנקרא Red Hat Enterprise Linux with Smart Virtualization, מיועד ללקוחות הרוצים למקסם את יתרונות התשתית הוירטואלית שלהם עם מערכות ה- RHEL הארגוניות.

ג'ים טוטון, סגן נשיא ומנכ"ל יחידת עסקי הפלטפורמות של רד-האט, אומר: "כאשר יותר ארגונים רוצים ליהנות מיתרונות של פתרונות תשתיות דואליים בסביבות הוירטואליות ומבוססות ענן שלהם, RHEV מציעה רכיב מרכזי של תשתית מוכנה לקליטת וירטואליזציה ארגונית מסורתית תוך בניית יסודות עבור עומסי עבודה מבוססי ענן".

דוג מתיוס, סגן נשיא לזמינות מידע בסימנטק (Symantec), אמר: "השת"פ המתמשך של סימנטק ורד האט מספק ללקוחות זמינות חלקה עבור פתרונות התשתיות הדואליים שלהם, בין אם זו איכות השירות עבור יישומים קריטיים על פלטפורמות Red Hat Enterprise Linux פיזיות, או סביבות Red Hat Enterprise Virtualization שמתממשקות לסביבות OpenStack".

אירועים קרובים