תוכן שיווקי
לקראת כנס Salesforce השנתי של One1, יום ד', 25 בפברואר, yes Planet, ראשון לציון

אורן לשם, מנכ"ל FreeForm: "הודות ל-One1Link הצלחנו לצאת לשוק בזמן קצר עם גרסה איכותית שתאפשר להתמודד בשוק הבינלאומי מול חברות ותיקות וגדולות מאיתנו"

23/02/2015 17:53
אורן לשם, מנכ"ל FreeForm

"Docomotion היא מערכת מובילה לעולם ה-Document Automation, שמאפשרת לארגונים בפשטות רבה, להפיק מסמכים דיגיטליים אינטראקטיביים מהמערכות שלהם ולהניע לקוחות לפעולה," אומר אורן לשם, מנכ"ל FreeForm, בראיון מיוחד לקראת כנס Salesforce השנתי של One1. הכנס ייערך ביום ד', ה-25 בפברואר, במתחם yes Planet בראשון לציון.

מהן היכולות של Docomotion ומה הערך המוסף שהיא מציעה לארגונים?
"מערכת Docomotion מפיקה תוכן דינמי ומותאם אישית ללקוח הקצה על סמך המידע הקיים בארגון. כך, למשל, המערכת מסוגלת לשלב בחשבונית החודשית, שנשלחת ללקוח מסוים, מידע על מבצעים שהותאמו במיוחד לו באופן אישי. המערכת עושה את זה בצורה מאוד מהירה וקלה, אשר חוסכת ללקוחותינו הארגוניים השקעה מיותרת בתכנות. הפתרון מתממשק למערכות לניהול קמפיינים וכעת מבוסס על Salesforce. אנחנו לא רק פותרים בעיה טכנית-תפעולית, אלא גם מסייעים לעסקי הארגון על ידי הגדלת המכירות ללקוחות קיימים ובאותה הזדמנות גם מחזקים את הקשר עם הלקוח".

לאילו שווקים אתם פונים?
"לארגונים רבים בארץ ובחו"ל, לרבות הבנקים וחברות הביטוח המובילות והגדולות ביותר, שכבר נעזרים במערכת שלנו ליצירת טפסים אינטראקטיביים ולשליחתם למליוני לקוחות. גרסת הענן של Docomotion, המבוססת על Salesforce, זמינה ב-AppExchange וניתן להזין באמצעותה פרטים טכניים בחזרה אל תוך ה-Salesforce. פיצ'ר זה מאפשר לארגון לתקשר טוב ומהר יותר עם לקוחות, בין אם הלקוח משתמש Salesforce ובין אם לאו".

מדוע בחרתם ב-Salesforce ומה הייתה התרומה של One1Link למהלך?
"Salesforce היא מערכת מתקדמת ופלטפורמה מאוד חזקה. בחרנו בה כדי לפרוץ לשוק הבינלאומי. לקחנו את המוצר שלנו, שנקרא FreeForm ופתחנו גרסה שלו המבוססת SFDC ונקראת Docomotion. המעבר לענן, בוודאי לסביבת Force, מצריך ידע רחב ונסיון בפלטפורמה, ולכן הזדקקנו לשותף שהוא גם אינטגרטור מנוסה ובעל מוניטין בעולמות ה-Salesforce וגם מתמחה במעבר לפלטפורמת Force ל-ISV's".

כיצד אתה מסכם את העבודה עם One1Link?
"לאחר שקיבלנו מ-Salesforce עולמית חוות דעת ממש טובה על One1Link החלטנו לבחור בהם כשותפים לדרך. ההחלטה הוכיחה את עצמה ואני מוכרח לומר שעל אף שהגענו אליהם עם ציפיות גבוהות, לא התאכזבנו. הרמה המקצועית, השירות והגמישות העסקית היו מעל ומעבר. הודות ל-One1Link הצלחנו לצאת לשוק בזמן קצר, עם גרסה איכותית מאוד של המוצר, שתאפשר לנו להתמודד בכבוד בשוק הבינלאומי מול חברות ותיקות וגדולות מאתנו".

ב-25 בפברואר ייערך ב-yes Planet בראשון לציון, כאמור, כנס ה-Salesforce השנתי של קבוצת One1, שייקרא "One1 Link To Your Customer". מנכ"ל FreeForm, אורן לשם, יישא במהלכו הרצאה בנושא: "כיצד להפוך את ערוץ התקשורת התפעולי לכלי שיווק ומכירות חדשני ומתקדם".

בכנס יוצגו החידושים האחרונים בעולם הפתרונות של Salesforce ויתארחו בו מיטב מומחי One1Link, לצד אורחים מישראל ומחו"ל. הכנס ידון ב-Salesforce כפתרון לעולמות המכירות, שירות הלקוחות והפורטלים הארגוניים, וכן בפתרונות שמציעה החברה כפלטפורמת ענן ארגונית וכפלטפורמה טכנולוגית ושיווקית לחברות תוכנה (ISV's). יוצגו סיפורי לקוחות שידגימו מינוף מוצלח של Salesforce למימוש תהליכים עסקיים מגוונים במגזרי התעשייה השונים.

לפרטים נוספים ולהרשמה לכנס לחצו כאן.

 

אירועים קרובים