תוכן שיווקי

מיינטרנד סיימה מודרניזציה של מערכת המטען של אל על

המוצר שודרג סביבת PowerBuilder לסביבת ג'אווה באמצעות כלי אוטומטיים ייעודיים

26/02/2015 16:38
אל על

אל על מטענים, העוסקת בהובלה אווירית של מטען מסחרי, הטסה של מטענים מורכבים, מוצרי חקלאות ומוצרים מתכלים, הטסת חומרים מסוכנים והובלת בעלי חיים, משרתת מאות משתמשים בעשרות סניפים בעולם. החברה הטמיעה מערכת שפותחה בסביבת Power Builder, שהייתה כלי מוביל בתעשייה בשנות ה-90, על תשתית Jaguar, שמשמשת כ-Application Server. אל על מטענים ביקשה לבצע מודרניזציה של המערכת על ידי הסבתה לסביבת ג'אווה (Java) ובמקביל לשמור על הלוגיקה העסקית המורכבת שלה.

אביב אשכנזי, ראש אגף מערכת מידע באל על, אמר: "אל על בחנה מספר חלופות ובחרה במיינטרנד לאחר ביצוע של POC (ר"ת Proov of Concept), שהוכיח את היכולת של החברה לבצע את הפרויקט מהבחינה הטכנולוגית, ולעשות זאת בלוח זמנים קצר ובאיכות גבוהה. המערכת החדשה תאפשר לפעול בסביבה חדשנית ללא השקעה מסיבית בפיתוח מחדש.

הפרויקט מורכב משני חלקים: המרה של הלוגיקה העסקית לסביבת ג'אווה ולאחר מכן פיתוח של מחולל המסכים של המערכת. למיזם שותפים צוות הפיתוח של המערכת מידע וצוות תשתיות של אל על".

לדברי יוסי רודריק מנכ"ל מיינטרנד, "אנחנו מוכיחים שוב ושוב שהמודרניזציה היא הפתרון הבטוח ביותר והזול ביותר לארגונים. אל על הרוויחה מערכת העונה לדרישותיה העסקיות, בסביבה חדשנית ופתוחה ובמחיר זול יחסית לכל אלטרנטיבה. הכלים האוטמטיים העומדים לרשותנו מאפשרים לנו להגיע לכ-80%-90% הסבה אוטומטית של הקוד. כאן גם המקום לציין שהלקוח ניהל את הפרוייקט בצורה מושכלת ועלה לאוויר בהדרגה, תוך בחינה מדוקדקת של המערכת בסביבתה החדשה. העלייה המדורגת התקיימה הודות לכך שבסיס הנתונים והלוגיקה העסקית לא השתנו".

אירועים קרובים