תוכן שיווקי
בעקבות אירוע מטריקס שולחנות עגולים

גלטרוניקס החלה בפרויקט יישום מערכת ERP Infor LN

03/03/2015 16:30
מטריקס

גלטרוניקס החלה בפרויקט יישום ERP – Infor LN באתר הישראלי של החברה ובסיוע של מטריקס, המייצגת את הפתרון בישראל.

החברה מטמיעה את הדור החדש של Infor LN (גרסה 10.3), שמספקת פתרון מקיף לכל צרכי הארגון, שרשרת אספקה, ייצור, הנדסה, ניהול מלאי, מחסנים, כספים ועוד.

המערכת תשרת עשרות משתמשים בתפקידים שונים בחברה, כמו גם באתרים נוספים של החברה בישראל ובעולם, כולל סין. העלייה לאוויר של המערכת צפויה במהלך הרבעון השני של 2015.

גטרוניקס הינה חברה גלובלית המתמחה בייצור אנטנות לטלפונים סלולריים ומוצרי אלקטרוניקה אלחוטיים. הארגון מעסיק מאות עובדים בישראל, סין, דרום קוריאה, אריזונה ומדינות נוספות בעולם.

עמנואל אולמר, מנמ"ר גלטרוניקס: "יישום Infor LN יעניק לנו אפשרות לשדרג את המערכת בהיבט הטכנולוגי ובהיבט של ממשק משתמש משופר וחדשני".

לדברי רתם ספיר, מנהל אגף פתרונות עסקיים בחטיבת המערכות העסקיות של מטריקס, "Infor LN היא מערכת ERP ידידותית ופשוטה להפעלה. הנוחות והקלות משפיעות על איכות הנתונים ועל הביצועים של כל הארגון. כאשר מצטרפת לכך הפונקציונליות הוורטיקלית לתחומים הייעודיים, אנחנו מדברים על קיצוץ דרסטי בכמות ההתאמות , מה שכמובן מוביל ישירות להפחתת עלויות ומאפשר להנהלה להפיק את המקסימום מהמערכת".

"הגמישות העצומה של Infor LN באה לידי ביטוי ביכולת להפעילה גם בארגון עם 50 משתמשים ללא מחלקת IT וגם בארגון בן 2,000 משתמשים. כל ארגון יכול להחליט אילו פונקציות הוא מפעיל. גם ארגון שגדל על ידי הוספת סניפים וחברות בנות בחו"ל, יוכל למצוא מענה לצרכיו על ידי שימוש ביותר מ-60 לוקאליזציות הזמינות למוצר", ציין ספיר. הוא הוסיף כי "Infor LN תורגמה לעברית, עומדת בדרישות רשויות המס, ומציעה מיקרו ורטיקליים בתחומים מגוונים בעולם התעשייתי – היי-טק ואלקטרוניקה, צבא תעופה וחלל, תעשיות הרכב, תעשייה דיסקרטית ואחרים. לכך מצטרפים המודולים ההיקפיים של המערכת כמו ניהול הפרויקטים, השרות והתחזוקה, מודול ה-CRM ועוד".

 

 

אירועים קרובים