יבמ השיקה עוד אפליקציות לאפל

אחרי הנתק בן שלושת העשורים בין שתי ענקיות הטכנולוגיה והמיחשוב, הענק הכחול ממשיך להשיק מוצרי MobilrFirst ל-iOS

הולכים חזק על ה-iOS, שווה לעקוב. IBM

בעקבות שיתוף הפעולה בין אפל (Apple) ויבמ (IBM), בפיתוח אפליקציות עסקיות המיועדות לעולם העבודה הניידת בארגונים – השיק הענק הכחול עוד מוצרי MobilrFirst לסביבת מערכת ההפעלה של אפל, iOS.

שיתוף הפעולה בין השתיים, שהיו בנתק משך שלושה עשורים, מתבסס על שילוב יכולות ה-Big Data והניתוח האנליטי של הענק הכחול עם עולם מכשירי ה-iPhone וה-iPad של אפל.

על פי הענק הכחול, "הרחבת סל מוצרי MobilrFirst לסביבת מערכת ההפעלה של אפל והוספת כלים ויכולות, מאפשרים להתמודד עם אתגרים הניצבים בצמרת סדרי העדיפויות של עולם השירותים הפיננסיים, חברות תעופה וחברות קמעונאיות".

לשתי החברות יש כבר יותר מ-50 לקוחות, ובהם אייר קנדה (Air Canada), רשת האופנה אמריקן איגל (American Eagle), רשת בתי המרקחת הבריטית בוטס (Boots), ענקית הפיננסים סיטי (Citi) וחברת התקשורת ספרינט (Sprint).

אפליקציות MobilrFirst החדשות לסביבת iOS כוללות:
Passenger Care – יישום ייעודי לטיפול בנוסעים, המסייע לאנשי שירות הלקוחות של חברות תעופה ונסיעות לתמוך בנוסעים אלה, מבלי להיות מוגבלים לעמדת דלפק, ולהציע להם חוויה מותאמת אישית של רישום לטיסה והתנהלות בנמל התכה

אפליקציית Dynamic Buy, לעולם הקמעונאות, מתמודדת עם המצב שהיה קיים עד כה, בו קיבלו משווקים החלטות הנוגעות ללקוחותיהם יותר באופן אינסטנקטיבי – ופחות על בסיס מידע עובדתי. האפליקציה החדשה מאפשרת לקמעונאי לקבל נתונים בזמן אמת, ומציעה המלצות לגבי אופן הביצועים של מוצרים שונים, לרבות הדרכה בדבר המלצות ללקוחות.

Advisor Alerts, לעולם הבנקאות והשירותים הפיננסיים, מיועד לאנשי מקצוע בתחום המשרתים מאות לקוחות, ואינם מוצאים לעתים די זמן על מנת לטפל בצרכים המיוחדים של כל אחד מלקוחות אלה. האפליקציה עושה שימוש בכלים אנליטיים כדי לסייע לקבוע סדר עדיפויות למשימות הנוגעות ללקוחות, ולקבל החלטות המבוססות על עובדות, ובעיתוי נכון. האפליקציה מציגה את הנתונים החשובים ביותר, עם המלצות לצעדים הבאים והתראות לגבי התפתחויות המשפיעות על סל ההשקעות.

לדברי פרד בלבוני, המנהל מטעם יבמ את שיתוף הפעולה עם אפל, "נערכנו לשנות את האופן שבו מיליוני עובדים צורכים מידע, מעבדים אותו ומשתמשים בו, בעת שהם נמצאים מחוץ לכותלי המשרד. המטרה היא לשפר את הביצועים של כל ארגון, באמצעות הנגשת מכלול הנתונים והתהליכים שלו לכל עובד, בכל זמן ובכל מקום".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים