תוכן שיווקי
לקראת Avaya Forum ב-9 במרץ סינמה סיטי, גלילות; ו- Avaya Networking Road Show, ב-10 במרץ, מלון ריץ קרלטון הרצליה פיתוח

ג'ין טורגאון, אווייה: "נדרש לפשט את הסיבוכיות ברמת הרשת"

04/03/2015 16:16
ג'ין טורגאון, סגן נשיא אווייה לתחום טכנולוגיות וארכיטקטורה מבוססת תוכנה

מאת: הילל יוסף

"רשתות התקשורת נבנו במשך שנים רבות והפכו לצוואר בקבוק ארגוני, שמונע מהארגון להעצים עצמו מבחינה עסקית ולספק שירותים ויישומים מהר יותר", כך אמר ג'ין טורגאון, סגן נשיא אווייה (Avaya) לתחום טכנולוגיות וארכיטקטורה מבוססת תוכנה (Vice President and Chief Technologist Networking & SDN).

טורגאון התראיין לקראת סדרת אירועים בהפקת אנשים ומחשבים שעורכת ענקית התקשורת בשבוע הבא בישראל. לדבריו, "רשתות התקשורת נבנו שכבה על גבי שכבה במהלך יותר משני עשורים בארגונים, עם פרוטוקולים מרובים ושונים. הסיבוכיות בתפעול הרשת הפכה לבעיה עבור המנמ"ר ומנהל התקשורת בארגון נדרש להטמיע במהירות יישומים ושירותים חדשים, כדי לקדם את הארגון, לבדלו ולהשיג יתרון תחרותי. הרשת לא מסוגלת לפעול במהירות העסקית שהארגון נדרש לה, כמו כן, התחזוקה של הרשת הינה מרכיב נכבד בעלויות". טורגאון ציין כי "נוספו מגמות חדשות המקשות על המשך תפקוד הרשת: ריבוי רכיבים, עם מגמת ה-BYOD, ריבוי יישומים, בעיות אבטחת מידע והלימה לרגולציות. כל אלה, כמעטפת, מביאים למצב שהמנמ"רים אינם יכולים להגיב במהירות העסקית הנדרשת. מנהלים רוצים הטמעה של יישום חדש בתוך שעות עד יומיים, ואילו כיום ה-IT מספק את הפיתוח והטמעת האפליקציות והשירותים בשישה עד שמונה שבועות".

"נדרש משהו אחר ברמת הרשת והתקשורת", אמר טורגאון, "הרשת הפכה להיות המחסום להטמעת יישומים באופן מהיר, כמו גם האבטחה. השנים הביאו לסיבוכיות ולכך שכיום ארכיטקטורת הרשת מצויה במצב שברירי. לא ניתן להשלים עם רמת מורכבות זו ואנו נדרשים לשנות את ארכיטקטורת הרשת ואת הדרך בה היא נבנית. עלינו לקבל סדרת פרוטוקולים פשוטה, עם קישור קל יותר למערכות ה-IT".

בשמונה השנים האחרונות, סיפרטורגאון, "מהנדסי החברה עמלו על פיתוח ארכיטקטורת רשת חדשה, Avaya VENA Fabric Connect. היא מפשטת את המצב המסובך הקיים ברשתות תקשורת של ארגונים רבים בעולם, מביאה חדשנות, משחררת צווארי בקבוק, מאיצה את החדשנות, מסייעת להיבטים העסקיים בארגון להיות דינמיים ומהירים יותר, ומעל לכל – היא חוסכת בהוצאות תפעוליות. זוהי ארכיטקטורת התקשורת של המחר, ואצלנו היא כבר קיימת היום".

הארכיטקטורה של אווייה, אמר טורגאון, "עונה לאתגרי ה-ICT החדשים. היא מספקת מענה למגמות הווירטואליזציה, המחשוב הנייד וריבוי רכיבי המחשוב, ההמשכיות העסקית, האבטחה וההלימה לרגולציה".

"שלא כמו מתחרינו", אמר טורגאון, "אנו לא מתמקדים רק בדטה סנטר, אלא מביאים את יכולות הרישות הפשוטות לכל המרחב בו פועל הארגון, ובכל שכבות התקשורת. אנו מספקים את יכולות הרישות המתקדמות שלנו בכל מקום, בסניפי הארגון ובכל מקום שהלקוחות והמשתמשים נמצאים בו. בנוסף, הרשת שלנו אינה קניינית ומסוגלת 'לדבר' עם רשתות אחות ועם רכיבים אחרים היושבים על הרשת, כגון פיירוולים".
"הארכיטקטורה שלנו", אמר טורגאון, "מצמצמת את כל הבעיות הנובעות מריבוי פרוטוקולי תקשורת, מפשטת את שכבת הרישות, וכעת אנו יכולים לבנות רשת עם פרוטוקול אחד, עם יכולת להגדלת הביצועים ואבטחת מידע".

"הלקוחות מבינים זאת", סיכם טורגאון, "לכן יש לנו כבר 225 הטמעות של הארכיטקטורה בקרב ארגונים מכל מגזרי המשק ברחבי העולם. אנו צופים את המשך המגמה של הצמיחה שלנו בתחום השנה. הארכיטקטורה שלנו תהיה מרכיב מפתח בפרויקטים של ערים חכמות, ערים בטוחות ובכל עולם האינטרנט של הדברים, כי אנו מספקים יכולות תקשורת ניידת לכלל הלקוחות, גם בעולם ה-WLAN וגם בעולם ה-Wi-Fi. יש לנו משהו ייחודי ולכן אנו נמצאים במומנטום".

אירועים קרובים