תוכן שיווקי
לקראת TeraSky Technology Event, אולם East בתל אביב, יום ג' ה-24 למרץ

מיכאל בורשטיין, טרה סקיי: "העולם הולך לכיוון מחשוב מוגדר תוכנה"

05/03/2015 18:53
מיכאל בורשטיין, מנכ"ל TeraSky. צילום: קובי קנטור

 כתב: הילל יוסף

"עולם ה-IT הולך לכיוון של 'מוגדר תוכנה', דטה סנטר מוגדר תוכנה, SDDC, שבתוכו אחסון מוגדר תוכנה, ורישות מוגדר תוכנה. זה ייקח זמן, וזה לא יקרה ב-2015, אבל המגמה הזו בפירוש מתחילה והיא תתפוס תאוצה בשנים הקרובות", כך אמר מיכאל בורשטיין, מייסד ומנכ"ל טרה סקיי (TeraSky), בראיון לאנשים ומחשבים.

בורשטיין התראיין לקראת שני אירועים שעורכת טרה סקיי, אשר ייערכו בהפקת אנשים ומחשבים.

האירוע הראשון הוא תרבותי, הצגת התיאטרון "הדיבוק", שתיערך בתיאטרון גשר ביפו ביום ה', ה-19 למרץ בערב. האירוע השני הוא אירוע טכנולוגי ללקוחות ולשותפים של טרה סקיי, והוא ייערך באולם East בתל אביב, ביום ג' ה-24 לחודש.

לדברי בורשטיין, "מערכות ה-IT נדרשות לגמישות, ה-SDDC הופך את המידע למבוסס תוכנה. ארגונים חווים מעבר מחשיבה אורכית – לחשיבה רוחבית: לא איך לטפל בשרתים, אחסון, רישות ואבטחת מידע – אלא מתן מענה כולל של ה-IT להיבט העסקי. החומרה לא משנה, מה שמעניין הוא התוכנה המנהלת את החומרה מלמטה. היישומים הקריטיים אינם ממוקדי חומרה – אלא ממוקדי גישה מכל מקום".

הוא הוסיף כי "התפיסה הזו מתחברת לתפיסת הענן לסוגיו – הציבורי, הפרטי ובן הכלאיים (היברידי). חברות רבות הצטרפו כבר ליוזמת OpenStack פרויקט אותו מובילות נאס"א ו-Rackspace לפיתוח מערכת הפעלה בענן מבוססת קוד פתוח .

לדברי בורשטיין, "אני לא בא ונותן עצות למנמ"רים כיצד עליהם להיערך לעידן המחשוב החדש. זו לא גישתי. במקום זאת, אנו בטרה סקיי מקשיבים למנמ"רים, מנסים להבין מה הבעיות האמיתיות שלהם, על מנת לגבש תשובות ספציפיות. אנו עוזרים למנמ"רים לנתח פתרונות בעולמות שהם בתחום ההתמחות שלנו. אנו עורכים השוואה בין פתרונות IT מסורתיים, ובין פתרון מבוסס תפיסת 'מוגדר תוכנה'. אין תרופה אחת אשר מתאימה לכולם, בדיוק כמו שמחשוב הענן אינו מתאים לכולם".

הוא ציין כי "טרה סקיי, המבוססת על רוחה של MBI, אותה הקמתי לפני שלושה עשורים, מספקת שירות ותמיכה מקצועיים. החברה מקשיבה לחזון של הלקוחות ומממשת אותו – ולא לצרכים של הספקים. אנו כיום חברת הבוטיק IT היחידה בארץ, הפועלת בשוק בתחומי פתרונות אחסון, גיבוי וירטואליזציה ומחשוב ענן". לדברי בורשטיין, "בכנס הטכנולוגי שאנו עורכים, זה יהיה הכנס הראשון בישראל בו לא תהיינה מצגות שיווקיות – אלא רק סיפורי לקוח והדגמות של טכנולוגיות בתחומי ההתמחות שלנו".

על תיאטרון גשר אמר בורשטיין, כי הוא "מבטא שילוב של מקצועיות ואמנות ברמה הגבוהה ביותר. מקצועיות מייצרת אמנות ואומנות, ושתיים אלה הן התוצר של מקצועיות. זה המקום בו אנחנו שואפים להיות תמיד. אנו ממשיכים במסורת אותה התחלנו לפני שנתיים, של פריסת חסות על הצגה לטובת הלקוחות והספקים שלנו".

השנה, סיכם בורשטיין, "נצפה בהצגה 'הדיבוק'. זו אחת הקלאסיקות החשובות של המחזאות היהודית בת זמננו, בעיבוד מודרני ובפרשנות מחודשת. לא לחינם כתב עיתון הארץ כי 'תיאטרון גשר ממציא את הדיבוק מחדש'. וואלה! תרבות ציין כי 'הדיבוק של גשר עושה חסד עם צופיו ועם המיתוס'. אתר מאקו ציין כי 'הדיבוק הוא האירוע התיאטרוני הגדול של השנה'. הדיבוק, בהשתתפות אפרת בן-צור, ישראל (סשה) דמידוב ודורון תבורי הוא סיפור על אהבה גדולה מהחיים, ואני בטוח שהלקוחות יחוו חווייה תרבותית מרגשת".

 

אירועים קרובים