תוכן שיווקי
לקראת Avaya Forum ב-9 במרץ בסינמה סיטי, גלילות; ו- Avaya Networking Road Show ב-10 במרץ במלון ריץ' קרלטון, הרצליה פיתוח

ג'ין טורגאון, סגן נשיא בכיר ב-AVAYA, מבקר השבוע בישראל

08/03/2015 13:56
ג'ין טורגאון, סגן נשיא אווייה לתחום טכנולוגיות וארכיטקטורה מבוססת תוכנה

ג'ין טורגאון, סגן נשיא בכיר ב-AVAYA, נחת הבוקר (8 במרץ) לביקור בישראל, במסגרתו ייפגש עם בכירים בתעשיית ה- IT המקומית ועם לקוחות ושותפי החברה במטרה לקדם את שלל שיתופי הפעולה הטכנולוגיים והעסקיים של החברה בארץ.

מטרת הביקור של טורגאון היא הפצת הבשורה הטכנולוגית ועדכון השוק המקומי במתרחש ובעתיד להתרחש בחברה בתקופה הקרובה, בטכנולוגיות החדשות והפתרונות לעולמות האנטרפרייז והעסקים הבינוניים, וחשוב מכל באופן שבו פתרונות אלו מאפשרים זמינות והמשכיות עסקית בכל מקום, בכל זמן ודרך כל אמצעי, הופכים את העסקים של לקוחות החברה לטובים, יעילים ורווחים יותר.

במהלך הביקור יחשוף JT בישראל גם את AVAYA SDN Fx, פתרון הרשתות מבוססות התוכנה הראשון מבית החברה, המאפשר לספק יכולות מתקדמות של אוטומציה ותכנות ומאפשר "להתחבר אל כל דבר, מכל מקום". פתרון AVAYA SDN Fx יאפשר ליצור פלטפורמה אחודה, מחוברת, מאובטחת וניידת, עבור מגוון רחב של ארגונים, דוגמת: בתי ספר, ערים, בתי מלון, מוסדות ממשלתיים, בתי חולים ועוד.

לרגל הביקור תקיים החברה שורת אירועים ללקוחות ושותפים, ביניהם: אירוע שותפים עסקיים ומפגשי שולחן עגול בתחומי ה- Networking הווידאו וטכנולוגיית הענן. עוד משתתף טורגאון כמרצה מרכזי במפגש פורום המנמ"רים והמנכ"לים C3 מבית אנשים ומחשבים.

טורגאון נחשב למומחה עולמי בתחום הנטוורקינג ובמסגרת תפקידו הוא משמש כסמנכ"ל טכנולוגיות עולמי ואחראי על פיתוחים בעולם הארכיטקטורה מבוססת תוכנה. ביקורו בישראל מהווה חלק ממגמת ההתחזקות של הסניף הישראלי של AVAYA, בהנהלת תומר פרידור, בשוק התקשורת וה- IT המקומי.

אירועים קרובים