תוכן שיווקי

סיטריקס וגוגל משפרות את האבטחה הארגונית והניהול של מכשירי אנדרואיד

פתרון ה-XenMobile יתמוך במכשירי אנדרואיד ארגוניים

08/03/2015 15:30
נחשפו אפליקציות אנדרואיד שאספו מידע רגישAAB בלבד לחנות של גוגל. צילום: יח"צ

סיטריקס (Citrix) הכריזה היום (א') על הרחבת שיתוף הפעולה ארוך השנים עם גוגל (Google): מוצר ה-XenMobile מבית סיטריקס יתמוך מעתה במכשירי אנדרואיד (Android) ארגוניים. הכרזה זו מצטרפת לשלל שיתופי פעולה קיימים בין שתי החברות, בהם אפליקציות וירטואליות על גבי מכשירי כרום (Chrome), מוצרי ניהול מובייל ארגוני (EMM) על גבי סמארטפונים וטאבלטים מבוססי אנדרואיד ועוד. יחד, סיטריקס וגוגל מעצימות הן עסקים והן מוסדות ממשלתיים עם פתרון ניידות בטוח, מדיד ומבוסס יישומים, המספק חוויית משתמש יוצאת דופן ומאפשר לאנשים לעבוד בצורה טובה יותר.

האנדרואיד הארגוני של גוגל מספק פרופיל עבודה ייעודי הכולל הגבלות שיתוף, הפרדת מידע עסקי ואבטחתו, בעת שמידע אישי נותר פרטי. שילוב הטכנולוגיות הללו יוצר עבור ארגונים אבטחה ושליטה משופרים.

לצד זאת, סיטריקס ממשיכה להרחיב את התמיכה שלה למכשירי Samsung KNOX. תכונות רבות של מכשירים אלה יכולות לשמש בשילוב עם מערכת האנדרואיד הארגונית, על מנת לאפשר ניהול ובקרה במכשירי Samsung Galaxy. פתרון ה-XenMobile ייחודי ביכולתו להציע אבטחה ומדיניות בכל פלטפורמות המכשירים הניידים, בכלל זה בתמיכה בתקני ההצפנה והתאימות FIPS 140-2.

סיטריקס וגוגל מובילות מהלך לעולם נייד ממוקד יישומים. שתי החברות עובדות יחד החל מ-2011 על מנת לספק יישומים עסקיים למחשבי ה-ChromeBook הראשונים. עם Citrix XenApp ו-Citrix Receiver עבור כרום (Chrome), ארגונים מתעשיות שונות יכולים לספק באופן מאובטח ובשליטת החברה תוכנות ויכולות כגון Windows, רשת, אפליקציות SaaS ודאטה למשתמשי ChromeBook ברחבי העולם. היום מרחיבות שתי החברות שיתוף פעולה זה עם שילוב פתרון ה-XenMobile במערכות האנדרואיד הארגוניות. כעת, ללקוחות יש את הגמישות לבחור, לפעול ולנהל באופן מאובטח בכל אחד ממכשירי סמסונג (Samsung) או סמארטפונים אחרים מבוססי אנדרואיד ולספק פתרונות לסביבת עבודה ניידת ומאובטחת המסייעת ביעילות ובפרודוקטיביות המשתמשים.

"ההבחנות המסורתיות בין האישי והעסקי הולכות ומתפוגגות במהירות, ואנשים משתמשים היום באופן שגרתי באותם הסמארטפונים, הטאבלטים והלפטופים בכל חלקי חייהם", אמר בראיין דיי, סגן נשיא ומנהל קבוצת פלטפורמות המובייל בסיטריקס. "מצב זה יוצר אתגר עבור ארגוני IT המחייב שמירת הגבולות בין תכנים אישיים ועסקיים. בתקופה הנוכחית, עם היטשטשות הגבולות, אנשים זקוקים לסביבת עבודה ניידת ומאובטחת המספקת גישה מידית לאפליקציות ולשירותים העסקיים שלהם, על כל מכשיר ומכל רשת. שילוב פתרונות סביבות העבודה הניידות של סיטריקס עם מכשירים מבוססים אנדרואיד וכרום מבטיח שלקוחות משותפים יזכו לאבטחה, לגמישות ולחוויית המשתמש שהם צריכים כדי לעבוד בכל זמן ומכל מקום".

אירועים קרובים