תוכן שיווקי
בעקבות אירוע מטריקס שולחנות עגולים

"המיקוד שלנו במיקרו ורטיקלים מאפשר לנו להציע פתרון חכם מחוץ לקופסה ב-TCO הטוב ביותר"

09/03/2015 15:19
אלן ראפל, סגן נשיא באזור EMEA, Infor

שיחה עם אלן ראפל, סגן נשיא באזור EMEA ב-Infor

באחרונה ערכה מטריקס, בשיתוף עם Infor, כנס בנושא פתרון ה-ERP של החברה, Infor LN, בפני חברות תעשייתיות. הדובר המרכזי באירוע היה אלן ראפל, סגן נשיא ומנהל השותפים העסקיים באזור EMEA.

חברת Infor, הרושמת צמיחה מרשימה בשוק ה-ERP באמצעות גידול אורגני ובאמצעות רכישות ומיזוגים, רכשה את חברת BAAN, שהייתה בעבר אחת ממערכות ה-ERP הפופולריות בעולם ובישראל לתחום התעשייה. Infor LN היא בעצם הדור החדש של BAAN.

"Infor LN כוללת יכולות מתקדמות בתחום תכנון וניהול הייצור, ניהול ההנדסה, לוגיסטיקה ושרשרת אספקה, ניהול האיכות, ניהול פרויקטים, שירות ואחזקה, פיננסים ועוד", הסביר ראפל. "Infor LN תוכננה על מנת לאפשר יישום פשוט וקל, עם ממשק משתמש המבוסס HTML5, אשר מאפשר להפעיל את המערכת מכל פלטפורמה. הגרסה החדשה של Infor LN כוללת רכיבים 'חברתיים' מתקדמים שמאפשרים שיתוף מידע עסקי ותהליכי בין עובדי הארגון".

מה הבידול של Infor LN בהשוואה למערכות כמו סאפ (SAP), אורקל (Oracle) ו-Priority?
"הבידול המרכזי שלנו הוא ה-TCO. האסטרטגיה של Infor היא מיקוד במיקרו ורטיקלים, בענפי התעשייה השונים, הכוללים פתרונות מחוץ לקופסה עם Best Practices. התמחות זו מאפשרת לנו להציע פתרון הכולל התאמה מלאה לתהליכי העבודה בארגונים אלה, ללא צורך בהשקעה גדולה בפיתוח התאמות, יישום ותחזוקה. מול פתרונות מקומיים אנו מציעים מוצר עם לוקאליזציה לישראל ולעשרות מדינות נוספות, כך שקיימת תמיכה בינלאומית לארגונים גלובליים. יישום המערכת בענן מאפשר ללקוח לממן את הפרויקט בצורה שונה. לקוחות יכולים להתקין כיום את המערכת במודל On Premise ובכל זמן נתון לעבור לענן או למודל היברידי, ללא השקעה כספית נוספת בהיבטים של יישום המערכת או פיתוחים חדשים".

מהם היתרונות ללקוחות השוקלים להחליף מערכת ERP ותיקה ב-Infor LN?
"ארגונים רבים בשוק עובדים עם מערכות ERP שאינן מתאימות לארגון ולרמת הטכנולוגיה כיום. בעידן מרובה הערוצים בו אנו חיים, בעידן השיתוף והרשתות החברתיות, חייבים לחולל שינוי. ארגונים אלה מתקשים לתמוך במשתמשים ולתחזק את המערכת בהיבטים של פיתוחים, לוקליזציה, התאמת חומרה, תוכנה ועוד. Infor השקיעה סכומי עתק בשדרוג המערכת כך שתעמוד בחזית הטכנולוגיה ותספק מענה פונקציונלי מעמיק ומקיף. אנו מציעים לעבור לעידן של חדשנות טכנולוגית ועבודה המותאמת לעידן החדש של מערכות המידע. חברות שכבר עשו את השדרוג, עשו זאת במהירות ובזמן קצר בהשוואה ליישום מערכות מתחרות אחרות".

מה היעדים שלכם בישראל?
"אנו מפיצים את Infor LN בישראל כפתרון מוביל לארגונים תעשייתיים. המערכת מציעה פתרונות ספציפיים בהתאמה גבוהה מאוד לחברות בתחומי ההיי-טק והאלקטרוניקה, יצרנים בתעשיית הרכב, חברות הביטחון, התעופה והחלל, ועוד. ביחד עם מטריקס, אנו מציעים סביבת שירות ותחזוקה מלאה המאפשרת לתמוך היטב בצרכי הלקוחות ובכיווני הפיתוח וההתפתחות שלהם, ולהובילם לקדמת הטכנולוגיה. אנו מחויבים להצלחה בישראל ואני שמח לראות שגם מטריקס דוחפת ומשקיעה בכך משאבים. המשימה שלנו היא לצעוד קדימה באופן אגרסיבי ולזכות בלקוחות חדשים. אנו מאמינים כי הסינרגיה בין מוצר מוביל לארגון מוביל בתחום ה-IT כמו מטריקס תביא ללקוחות ערך מוסף הייחודי לנו".

מיהי חברת Infor?
"התחלנו לפני כארבע שנים בתהליך שנועד להעביר את החברה לעידן חדש ולהציב אותה בין חברות התוכנה הגדולות בעולם. יש לנו 13 אלף עובדים ברחבי העולם ו-73 אלף לקוחות. אנו הולכים ומתעצמים בתחום הענן. היקף המכירות השנתי שלנו הוא 2.8 מיליארד דולר. אנו חברה רווחית עם רווח נקי של 814 מיליון דולר ו-575 מיליון דולר מזומנים בקופה. הדבר מאפשר לנו לא לעמוד במקום – להמשיך להשקיע כסף רב בפיתוח, ברכישת חברות ואינטגרציה של פתרונות מתקדמים על מנת להתאים את הפתרונות שלנו לנדרש בעולם העסקי של ימינו".

אירועים קרובים