תוכן שיווקי

Software AG סייעה לגרייהאונד ליינס להאיץ את עסקיה ואת השירות

גרייהאונד, שמספקת שירותי תחבורה ליותר מ-3,800 יעדים בצפון אמריקה, ביצעה פרויקט מודרניזציית תשתיות ה-IT באמצעות פתרונות Software AG

09/03/2015 15:58
Software AG

גרייהאונד ליינס (Greyhound Lines), חברת התחבורה הגדולה בצפון אמריקה, הודיעה היום (ב') על ביצוע פרויקט לשדרוג ומודרניזציית תשתית ה-IT שלה באמצעות פתרונות Software AG, במטרה להגדיל את התפוקה והתפעול, להוסיף יכולות תמחור דינמיות ולהפחית את העומסים על מנת לשפר את השירות ללקוחותיה.

החברה, שמספקת שירותי תחבורה ליותר מ-3,800 יעדים בצפון אמריקה, הציגה מערכת "סחר חלק", שמספקת ללקוחות מידע אודות התעריפים הטובים ביותר המוצעים להם בזמן אמת, וכן אפשרות נוחה לקניית כרטיסים בצורה מקוונת.

המערכת החדשנית מאפשרת לגרייהאונד ליינס לממש אסטרטגיה עסקית חדשה השמה את הלקוח במרכז, ומאפשרת לחברה להבין ולתקשר טוב יותר עם לקוחותיה. הטכנולוגיה תאפשר לחברה לשפר את התפעול באמצעות ניתוח בזמן אמת של נתיבי התעבורה ותפוסת האוטובוסים. זאת, על מנת להבטיח ניהול יעיל של הנוסעים ושל האוטובוסים העומדים לרשותה.

"זוהי ההשקעה החשובה ביותר ב-IT שעשתה גרייהאונד ליינס עד כה, במטרה לשלב יחד את כל עסקינו ואת היכולות שלנו לכדי מוצר אחיד", אמר כריס בולט, מנהל מערכות מידע בחברה. "ברגע שנגיע ליעד זה, יכולות הניתוח בזמן אמת יאפשרו לנו להבין טוב יותר את לקוחותינו ולהטמיע אסטרטגיות חדשות לתמחור דינמי ולמינוף מקורות הכנסה. כל זאת, על מנת לספק מוצר מותאם אישית ללקוחותינו בכל עת ובכל מקום שהם נזקקים לו".

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל, אמר כי "אנו מזהים אתגרים חדשים העומדים בפני מנמ"רים, שנדרשים לספק תובנות מעמיקות מאוקיינוסים של מידע שמקורו ביישומים, מכשירים ומשתמשים שונים. הדרך היחידה לאתר מידע בכמויות אלה ואף להשתמש בו לקבלת החלטות עסקיות מושכלות בזמן אמת היא באמצעות בניית תשתית IT אחודה. Software AG מציעה אסטרטגיה לאינטגרציית תשתיות מגובשת ופורטפוליו מוצרים חזק המסייעים לחברות להפוך לארגון דיגיטלי ולמנף את עסקיהן".

אירועים קרובים