תוכן שיווקי

Emind הוכתרה בתואר הגבוה ביותר של גוגל: Google Premier Partner

10/03/2015 19:13
Emind מקבוצת AllCloud

Emind מקבוצת AllCloud, שהינה הספקית המובילה בישראל של פתרונות ושירותים מקצועיים לענן של אמזון (Amazon) וגוגל (Google), הוכתרה בכנס השותפים העולמי של גוגל, שהתקיים בסוף פברואר בסאן דייגו, קליפורניה, לשותפה בכירה של החברה. היא אף זכתה לתואר היוקרתי Google for Work Cloud Services Premier Partner.

תואר Google Premier Partner ניתן לשותפים אסטרטגיים של גוגל שמבצעים פעילות רחבת היקף, בעלת השפעה מקומית וגלובלית, על שוק הענן. Emind זכתה בתואר הבכיר בין השאר הודות לפעילותה המקצועית והעסקית הענפה עם גוגל בתחום.

יצוין בנוסף כי תואר ה-Premier Partner שמור לחברות שהוכיחו רמות גבוהות של מיומנות וביצועים. חברות אלה נהנות מהזדמנויות בלעדיות מגוגל ומיתרונות בתחומי התמיכה, שיווק משותף עם גוגל, חשיפה למוצרים וטכנולוגיות חדשות לצד הדרכה ואירועים.

Emind היא החברה הגדולה ביותר בישראל בתחומי הענן השונים, בעלת כמות המומחים הרבה ביותר ומספר הלקוחות הגדול ביותר.

דני לב-רן, סמנכ"ל המכירות והשיווק של Emind, אמר: "תואר ה-Premier מהווה המשך ישיר ותוצאה של פעילות מוצלחת שחברתנו מבצעת ביחד עם גוגל. התואר משקף שנים רבות של עשייה מקצועית ברמה הגבוהה ביותר בעולם הענן. אנו מתכוונים להמשיך לקדם ולהרחיב את הפעילות בתחומים אלה, ולהמשיך להוביל את מהפכת הענן. גוגל זיהתה את האופן הייחודי בו אנו פועלים, את היכולת הטכנולוגית והאנושית הטובה ביותר, לצד הניסיון המוכח הרחב בארץ ובעולם, וכמובן היא מעוניינת שנמשיך לשכפל את ההצלחה בתחום גם בעתיד".

אירועים קרובים