פייסבוק תציע למפרסמים תובנות על נושאי שיחה פופולאריים
השירות ינתן באמצעות כלי שפיתחה DataSift ● למרות שורה של בעיות פרטיות ואבטחה מבטיחים ברשת החברתית שהמידע שיועבר יהיה אנונימי בלבד ושהנתונים יהיו מצטברים בלבד
פייסבוק (Facebook) הודיעה כי חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם DataSift , אשר תציע למפרסמים תובנות על נושאי שיחה פופולאריים ברשת החברתית.
בעזרת הכלי שהחברה מספקת, ניתן יהיה לפלח את נושאי השיחה הפופולאריים על לפי מאפיינים דמוגראפיים שונים וכך תוכל חברת אופנה, למשל, לדעת מה הם הנושאים שמעסיקים את חתך הלקוחות האופייני שלה ולפנות אליו בטון מותאם.
אחרי שורה של בעיות פרטיות ואבטחה מבטיחים בפייסבוק כי המידע שיועבר ל-DataSift יהיה אנונימי ויכלול נתונים מצטברים בלבד, כך שלא יוכל לשמש לצרכי מיקוד של מודעות לאנשים ספציפיים.
האם למעשה הרכישה הזה התכוון מייסד הרשת החברתית הגדולה בעולם, מארק צוקרברג, כאשר אמר בתערוכת המובייל העולמית MWC, שהתקיימה בברצלונה כי "הטכנולוגיות ה-"רגילות" יקשרו את העולם, לא "מדע בדיוני"? צוקרברג, התכוון בכך לשאיפה שלו ושל חברות אחרות להפיץ את האינטרנט למקומות בעולם שהוא עוד לא הגיע אליהם, או שהחדירה שלו בהם נמוכה.
תגובות
(0)