תוכן שיווקי

FREEFORM משיקה את גרסת הענן DOCOMOTION – ראיון עם אורן לשם, מנכ"ל החברה

11/03/2015 17:57
אורן לשם, מנכ"ל FreeForm

FreeForm מובילה את תחום ה- Output Management בישראל למעלה מארבע שנים ומאפשרת ניהול והפקה של פלט חכם ופרסונאלי במגוון רחב של ערוצים ופורמטים.
Docomotion היא הגרסה החדשנית והמתקדמת של FreeForm, שפותחה מעל סביבת FORCE.com של חברת סיילספורס". כך על פי דבריו של אורן לשם מנכ"ל החברה.

"הפתרון מיועד ללקוחות Sales Force אך גם לכאלה שלא. אנו מכוונים ללקוחות בארץ וכמובן ללקוחות בחו"ל. ההתרגשות שלנו כפולה, ההשקה מהווה את יריית הפתיחה לתהליך הפיכת החברה לגלובלית המשרתת לקוחות בכל העולם".

תוכל להרחיב מה עושה המוצר?
"תכליתו של הפיתרון שלנו לסייע לארגון להפיק ערך מהתקשורת התפעולית השוטפת עם לקוחותיו. המערכת מאפשרת לארגונים לערוך ולעצב מסמכים תפעוליים בצורה קלה וללא צורך בתכנות ולהפוך אותם לכלי שיווק ומכירות מהמעלה הראשונה. מכתבי הלקוח, החשבוניות, הצעות המחיר ואף תבניות המייל הופכים להיות אישיים, אחידים ועם מטרה ברורה, להיות כלי עוצמתי לתקשורת עם הלקוח.
בונוס נוסף הוא חסכון אדיר בעלויות העריכה וההפקה והעברת הפעילות מידי ה IT לגורמים העסקיים בארגון. בכך מרוויח הארגון פעמיים הן חסכון בעלויות והן הגדלת ההכנסות מהתהליכים התפעוליים מול לקוחותיו".

הזכרת יכולות חדשות במוצר הנובעות מהאינטגרציה ההדוקה עם סיילספורס. למה הכוונה?
"מכיוון שהפתרון פותח ברובו מעל פלטפורמת הפיתוח של סיילספורס, הרי שלקוחות החברה שיתקינו את המוצר, יכולים תוך מספר דקות לעבוד עם המערכת ולהגדיר טפסים הכוללים התיחסויות לכל האובייקטים שהוגדרו עבורם סיילספורס".

מדובר הן באובייקטים סטנדרטיים (כגון יישות לקוח, איש קשר, ליד, קריאת שירות וכו') והן בכל אובייקט או יישות שהוגדרו במיוחד עבור הארגון. זוהי תכונת בסיס בסיילספורס ואנו נהנים ממנה. כמו כן מנגנון ניהול ההרשאות, מנגנוני האבטחה הגבוהים שלנו, פשטות הגדרת דוחות ודאשבורדס, מנגנוני שינוי מסכים להתאמה לדרישות המשתמש, יכולות קישוריות מצויינות למערכות אחרות (SAP BUSINESS ONE, MICROSOFT DYNAMICS, מערכות פיננסיות ועוד) ועוד".

האם פתרון הענן כולל גם תמחור במודל SaaS?
"בהחלט. הפתרון החדש נמכר במודל רישוי בו המשתמש משלם תשלום חודשי קבוע על שימוש במערכת ובעצם מקבל את כל יכולותיו כשירות בענן בהתאם לנורמות הנהוגות כיום בתחום. זאת ללא עלות רישוי ותחזוקה, עלויות התקנה , שרתים ועוד".

לסיום, מה לגבי תכונות חדשות במוצר?
כפי שאפשר לראות בסרטון שלנו ,Docomotion מאפשר לארגון להפיק מתוך ערוץ המסמכים התפעוליים שלו את המקסימום כדי להפוך את הערוץ שיווקי מכירתי על ידי שימוש חכם ביכולות אינטראקטיביות. אנו מאפשרים הגדרת טפסים "המנהלים" קשר אינטראקטיבי עם הלקוח לטובת נושאים כמו Upsell, Cross sell ,טיוב נתונים , ניהול סקרים , קבלת מידע ותיעדופים מהלקוח ועוד.

המידע, לא רק שנשמר באופן אוטומטי במערכת הסיילספורס האירגונית, אלא גם יכול לייצר טריגרים ואירועי תגובה. כך לדוגמה, לחיצה על כפתור העדפה המשולב בטופס, יכול להניע, פתיחת הזדמנות במערכת ועדכון מנהל המכירות הרלוונטי. אילו יכולות מתקדמות המנצלות מצד אחד את תכונות המערכת שלנו ומצד שני את תכונות הפלטפורמה של סיילספורס.

לקוחות המטמיעים סיילספורס נמצאים בנקודת קפיצה דרמטית מבחינת הקשר שלהם עם הלקוח, תפיסת המכירה והשירות בארגון והיכולת להגדיל את הפער והייחודיות מול המתחרים.

Docomotion מאפשר להם להשלים את הפתרון ולהעצים את הנושאים הללו ועל כך אנו גאים ונרגשים.

 למידע ופרטים נוספים ניתן להיכנס לאתר החברה

אירועים קרובים