תוכן שיווקי

Senetic – ספקית פתרונות תקשורת, מחשוב ורישוי תוכנה לעסקים

12/03/2015 14:06
Senetic

Senetic היא חברה בינלאומית בעלת שמונה סניפים באירופה וגם בישראל. היא ספקית מובילה של פתרונות תקשורת, מחשוב, אבטחת מידע ורישוי תוכנה של מותגים מובילים בשווקים הגלובליים.

משימתנו העיקרית היא לספק פתרונות אופטימליים בתחומי טכנולוגיית המידע, המחשוב, התקשורת ומערכות האבטחה. פעילותה של החברה מבוססת על מתן פתרונות מקיפים לחדרי שרתים – שרתים, נתבים, מתגים, פיירוול, אל-פסק (UPS),מערכות אלחוטיות ו-Spare Parts. תחום פעילות נוסף הינו מכירת תוכנה עבור תחנות עבודה – מערכות הפעלה (Microsoft Windows, RedHat), תוכנות שרת (Microsoft, VMware, RedHat), תוכנות אנטי וירוס (Symantec) ותוכנות יישומיות (רישיונות של Microsoft Office, Windows, Visual Studio).

אנחנו שותפים מהימנים עבור לקוחותינו. אנחנו מציעים שירותים באיכות הגבוהה ביותר על ידי הבטחת המחיר הנמוך ביותר. החברה משקיעה בצוות דינמי ושאפתן, אשר יספק לכם ייעוץ מקצועי ואת כל החידושים של המבחר המוצע.

Senetic משתפת פעולה בהצלחה במשך שנים רבות עם חברות, עסקים, בתי ספר, אוניברסיטאות, עיריות, משרדי רשויות מקומיות ואזוריות, מוסדות חינוך, משרדי עורכי דין ובתי משפט. ההיכרות של כל מגזרי ההפצה מאפשרת לנו להתאים את ההצעה לצרכים המיוחדים של כל ארגון ספציפי.

ציוד באיכות הגבוהה ביותר ובמחירים הנמוכים ביותר

אנחנו מציעים בנוסף מגוון פתרונות של Ubiquiti – הצעה הכוללת התקנים אלחוטיים מסדרת AIRMAX ,Unifi ,airFiber ,airVision ,MFI ו-EdgeMAX. בנוסף לכך, היא מספקת פתרונות לחברות, משרדי רשויות או לסביבה ביתית – מדפסות, מסכים, מקרנים, מחשבי לוח וטלפוני IP.

חוסר בתוכנה טובה מגביל את היכולת של הציוד. אצלנו תוכלו למצוא ולקנות תוכנת וירטואליזציה של שרתי VMware, מערכות המבוססות על ליבת לינוקס (Redhat) או תוכנות אנטי-וירוס של Symantec. אנחנו מתמחים באספקת פתרונות של מיקרוסופט ׁ(Microsoft ׂ), כגון: Windows, Office, Visual Studio, Exchange Server, Widnows Server, SQL Server, ברישוי רב משתמשים Open, Open Value, Open Value Subscription וגם OEM. אנחנו נמצאים בחוד החנית של חברות המציעות אוסף של יישומים ושירותי Office 365, המפתחות את היכולת שלהם בתחום הזה באופן קבוע. כמו כן, אנחנו מציעים גם פלטפורמת Azure גמישה המאפשרת יצירה, פריסה וניהול מהירים של פתרונות ענן.

 

לכניסה לאתר החברה לחצו כאן

 

אירועים קרובים