תוכן שיווקי

דיוויד קמבל, מנהל אזור EMEA ב-JasperSoft: "שיתוף הפעולה שלנו עם קבוצת יעל – מנצח!"

15/03/2015 17:37
דיוויד קמבל, מנהל שותפים לאזור EMEA ב-JasperSoft

דיוויד קמבל, מנהל אזור EMEA ב-JasperSoft, שנרכשה על ידי טיבקו (Tibco) לפני כשנה, ביקר באחרונה בישראל. ערכנו איתו ראיון בו הוא סיפר על התרשמותו מהשוק הישראלי ומהשותפות ארוכת השנים עם קבוצת יעל, נציגתה של טיבקו בשוק המקומי.

באילו נושאים טכנולוגיים מתמקדת החברה בימים אלה?
"TIBCO JasperSoft, שעוסקת בפתרונות BI לעסקים, מאפשרת מדי יום למיליוני בני אדם לקחת החלטות נכונות יותר ומהירות יותר. המערכת מספקת מידע ותוכן המגיעים בזמן אמת אל משתמש הקצה, שיכול לקבל את התשובות הנחוצות לו באופן המותאם לצורת עבודתו.

הודות לקהילת משתמשים חזקה של מאות אלפי חברות, נמצאת תוכנת הקוד הפתוח המסחרית של JasperSoft בשימוש של מיליוני משתמשים ותומכת במאות אלפי תהליכים עסקיים מתקדמים וחכמים.

תוכנת ה-BI של JasperSoft זמינה להורדה לקהילה ומספקת פונקציונליות של ניתוח, דיווח ואינטגרציה של מידע, יחד עם בסיס תמיכה משותף. לעומת זאת, JasperSoft BI Professional היא רישיון מסחרי שמטרתו לשרת את העסקים הקטנים והבינוניים ואת ספקי התוכנה (ISV), והיא באה יחד עם פונקציונליות מתקדמת, כמו כלים מבוססי ווב המשולבים ביכולות ניתוח פנימיות, SLA ומחויבות לתמיכה בלקוח. JasperSoft BI Enterprise מייצגת חבילה מסחרית של כלים עבור צרכי ה-BI המאתגרים ביותר בארגון, יחד עם יכולות שאינן נכללות בגרסאות ה-Professional Community, כולל יכולות חישוביות, שרת ניתוח נתונים מקוון (OLAP), אינטגרציית מידע (ETL) ו-Multi-tenant server configuration".

האם השקתם פתרונות חדשים באחרונה?
"בהחלט. JasperSoft השיקה את גרסה 6 של פלטפורמת ה-BI שלה בדצמבר האחרון. יחד עם ה-Framework JavaScript החדשנית, שנקראת Visualize.JS. יצוין כי JasperSoft 6 מאפשרת למפתחים לשבץ ולבנות במהירות דשבורדים אינטראקטיביים ישירות אל תוך אפליקציות ה-Web שלהם, ללא הצורך להישען על iFrames. כתוצאה מכך מתקבלים דשבורדים שמהווים את המסגרת עבור אפליקציות Web, תוך אספקת תובנות עשירות בפרטים עבור המשתמשים. JasperSoft 6 מציעה שיפורים משמעותיים עבור פלטפורמות ה-BI, תוך שדרוג עיצוב הדשבורדים, אספקת דו"חות עם ממשק בעל ויזואליזציה Pluggable, יחד עם אפליקציות Native mobile משופרות".

בהמשך לביקורך הראשון בישראל, מה הציפיות שלך מאימוץ טכנולוגיית JasperSoft על ידי השוק הישראלי?
"אנחנו מאוד נרגשים לקראת העבודה עם קבוצת יעל, במטרה להביא את העוצמות של JasperSoft לשוק הישראלי. יש לנו איתה שיתוף פעולה מנצח. אני מאמין כי ארגונים וחברות ישראליות, בדיוק כמו בכל מקום אחר, נדרשים לבצע החלטות עסקיות מהירות, כשלצידן מצויים בסיס מידע מהיר ונתונים זמינים עבור התהליכים העסקיים שלהן. הפלטפורמה של JasperSoft, שהיא מצוינת מבחינת החזר השקעה, כמו גם מהירה ו-ויזואלית מאוד, מאפשרת קבלה מהירה של תשובות נחוצות, עבור מימוש אפקטיבי של יעדים עסקיים".

אירועים קרובים