תוכן שיווקי

Nimble Storage מסכמת את 2015 הפיסקלית עם גידול של 81% בהכנסות וחציית רף 5,000 הלקוחות

15/03/2015 18:11
רפי שקולניק, מנהל Nimble Storage ישראל ואזור אפריקה. צילום: קובי קנטור

פלטפורמת ה-Adaptive Flash של Nimble Storage ממשיכה לצבור תאוצה בקרב לקוחות ארגוניים וספקי שירותי ענן – כך עולה מהתוצאות הכספיות של החברה, הנסחרת בנאסד"ק, לשנה הפיסקלית 2015, שהסתיימה ב-31 בינואר האחרון. הכנסות החברה בשנה שחלפה הסתכמו ב- 227.7 מיליון דולר – גידול של 81%.

במקביל לכך, Nimble Storage, שהוקמה בשנת 2008 והציגה את הגרסה הראשונה של הפיתרון שלה ב-2010, הודיעה החודש כי חצתה את רף 5,000 הלקוחות. יותר מ-2,300 לקוחות הצטרפו לחברה במהלך השנה שחלפה. אחוז ניכר מהלקוחות נמנים על רשימת גלובל 5,000 (Global 5,000) וספקיות הענן הגדולות בעולם.

כחלק מהתרחבותה ברחבי העולם הקימה החברה סניף הפועל בישראל, בניהולו של רפי שקולניק, אשר אחראי גם על אזור אפריקה.

לדברי שקולניק, "פלטפורמת האחסון ההיברידי של Nimble מאפשרת להשיג שיפורים משמעותיים בביצועי היישום ובנפח האחסון, ולדלג על צווארי בקבוק הנובעים ממערך האחסון, תוך חיסכון ניכר בהוצאות ושיפור ניכר ב-TCO".

אירועים מרכזיים נוספים שהתרחשו בחברה במהלך 2014: במחצית הראשונה של השנה היא הציגה את פלטפורמת הקצה הגבוה CS700 ואת מדף הפלאש המלא (All Flash Shelf), כחלק מפלטפורמת הפלאש האדפטיבי. בכך מאפשרת החברה לטפל ביעילות בעומסי עבודה של All Flash על גבי פלטפורמה אחת וכן בתפעול מערכי אחסון בהיקפים של פטה-בייטים. במחצית השנייה של השנה החברה רעננה את כל מערך הפלטפורמות שלה, כדי להגדיל את יחס הביצועים למחיר ביותר מ-50%.

"חציית קו 5,000 הלקוחות במהירות כה גדולה וההכרזות הטכנולוגיות שביצענו השנה מייצגות את המחויבות של החברה למצוינות וחדשנות", ציין שקולניק. "פלטפורמת הפלאש האדפטיבי של Nibmle היא תוצר של גישת החברה למינוף שלושה שינויים רבי השפעה המתרחשים בשוק: טכנולוגית פלאש, ענן ואיחוד תשתיות. Nimble נמצאת בעמדה ייחודית למינוף שינויים אלה בארכיטקטורה כדי לצמוח לעמדת מובילת שוק. הצעת הערך שלנו לארגונים ולספקי שירותי ענן מציעה פלטפורמה לאיחוד עומסי עבודה לרוחב הארגון בצורה יעילה, ביצועים טובים משמעותית, הגנה עדיפה על נתונים ומורכבות נמוכה. היא מאפשרת לנו להמשיך ולהגדיל את אחוזי הזכייה הגבוהים שלנו מול הפלטפורמות המובילות של המתחרים".

שקולניק הוסיף: "Nimble מספקת יכולות גבוהות של הגנה על נתונים והורדת עלויות. בליבת פלטפורמת הפלאש של Nimble נמצא ההרשום כפטנט ו-InfoSight, מערכת ניהול ותמיכה מבוססת ענן, אשר דואגת לשמירת היציבות והביצועים של מערך האחסון".

"קלות הניהול והגמישות שאנו מקבלים מ-Nimble הן פשוט נפלאות. ברגע שהפעלנו את Nimble, זמן התגובה הממוצע עבור בקשות סאפ (SAP) ירד מידית מ-1,400 מיקרו-שנייה על מוצרי נט-אפ (NetApp) לפחות מ-400 מיקרו-שנייה על פלטפורמת Nimble. משתמשי הסאפ שלנו מודים לי על המעבר ל-Nimble Storage", אמר טום פטרסון, מנהל IT ב-Cricut.

אירועים קרובים