תוכן שיווקי
לקראת אירוע שולחנות עגולים מטריקס ב-24 במרץ

CloudZone תקיים כנס בנושא תפקיד מנהל הרכש בעידן הענן

18/03/2015 16:07
Cloudzone, יחידת הענן של מטריקס

CloudZone, יחידת הענן של מטריקס, תקיים כנס מיוחד בנושא תפקיד מנהל הרכש בעידן הענן. הכנס יתמקד בהשפעות ובהזדמנויות שיוצר הענן עבור מנהלי הרכש בחברות ובארגונים. בין השאר ידונו בו במודלים הכלכליים הגמישים שנוצרו בעקבות עליית הענן, המאפשרים למנהל הרכש לעסוק בהתייעלות כלכלית מתמדת ובזמני תגובה מהירים.

בין הדוברים שישתתפו בכנס: ארתור שמונק, דירקטור CloudZone במטריקס, שיסביר כיצד משנה הענן את ה-IT ורכש ה-IT; רנית זקצר, ה-CTO של מטריקס, על מודלים עסקיים חדשים, מנגנוני בקרה ושיפור ביצועים פיננסיים; יעל צרויה, סמנכ"לית הרכש של אמדוקס, על מינוף היחסים בין הספק ללקוח ועל מערכת היחסים החדשה בין מנהל הטכנולוגיה למנהל הרכש בעידן החדש; ורונן אנגלר, שיציג את מילות הבאזז שחייבים להכיר.

שמונק אמר כי "כמו הרבה תהליכים שיצר עידן הענן, גם מנהל הרכש היה חייב לעבור שדרוג באופן תפקודו והדרך בה הוא יכול לתרום לחברה. מנהל הרכש החדש הוא ספק שירות המנצח על תזמורת של ספקים ולקוחות, ומנהל מודלים פיננסיים ועסקיים חדשים. בכנס נדון כיצד עולם הענן משפיע על תהליכים אלה וכיצד יכול מנהל הרכש לרתום את יכולותיו של הענן לטובתו ולטובת הארגון שלו".

הכנס יתקיים ב-24 במרץ במשרדי מטריקס בהרצליה ומיועד למנהלי רכש בכירים בארגונים.

לפרטים נוספים והרשמה לחצו כאן.

אירועים קרובים