תוכן שיווקי
לקראת אירוע לנובו, ב- 22 במרץ

מני גרינפלד, לנובו ישראל: "רכישת שרתי יבמ תגדיל את נפח הפעילות שלנו בארגונים בארץ"

18/03/2015 18:33
מני גרינפלד, PC Solutions Manager, לנובו ישראל

 כתב: הילל יוסף

"הרכישה של שרתי יבמ (IBM) על ידי לנובו (Lenovo) תרחיב את ההיצע שלנו לארגונים בארץ ותביא להעמקת המכירות שלנו בקרב לקוחות קיימים ולהגדלת היקף הלקוחות", כך אמר בראיון מיוחד מני גרינפלד, PC Solutions Manager בלנובו ישראל.

גרינפלד דיבר לקראת הכנס שעורך הסניף הישראלי של ענקית המחשוב. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום א' הקרוב, 22 במרץ, באולם הבימה בתל אביב.

לדברי גרינפלד, "לנובו מובילה את שוק המחשוב הארגוני בישראל זה שנים. 80% מהשוק נשלט על ידי שלושה יצרנים, כאשר לנובו עומדת בראש. נתון זה מהווה הוכחה לכך שהצרכן הארגוני הישראלי מאמין במותג המוביל של לנובו. החברה מעניקה יתרונות למשתמשים הארגוניים כן את השירות המתאים לארגונים אותו אנו יודעים לתת.

גרינפלד ציין כי "אנו שחקנים מובילים בכלל מגזרי המשק: המגזר הפיננסי, חברות ביטוח, חברות היי-טק, ארגוני בריאות ועוד. מדובר בארגוני אנטרפרייז, אשר מונים יותר מאלף עובדים, והם דורשים מחשבים בעלי רמת שרידות גבוהה, יכולות שליטה ובקרה, תמיכה במערכות שו"ב, יכולות אבטחת מידע, רמת שירות נדרשת, זמני נפילה קצרים ככל הניתן והיקף נמוך של נפילת המערכות. זאת, לצד יישום מושכל של מודל עלות בעלות כוללת, TCO, אשר משלב את הרכישה, האספקה, ההתקנה, השימוש וההוצאה לפרישה של המוצרים. כל אלה ניתנים לצד יכולת התממשקות קלה ופשוטה למערכות הליבה הארגוניות, דוגמת מערכת CRM ומערכת ERP".

לנובו, אמר גרינפלד, "מציעה קו יציב של מוצרים לתחום המחשוב הארגוני, עם מחזור חיים ומפת דרכים בטווח של שנתיים קדימה, עם עמידה במודל SIPP (ראשי תיבות של Stable Image Platform Program). אני מעריך כי היקף הפעילות שלנו בתחום המחשוב האישי יגדל לכל הפחות כמו כלל השוק, אותו IDC מעריכה בארץ בכ-8%. המגמה בארץ זהה להיקף הגידול כמו בשאר המדינות המפותחות".

עוד הוא אמר כי לנובו "רכשה מיבמ את שרתי ורשתות הלהב System x ,BladeCenter ו-Flex Systems, את המערכות המשולבות של Flex, המבוססות על מעבדי x86, את שרתי ה-NeXtScale וה-iDataPlex ואת התוכנה המקושרת אליהם. כמו כן, היא רכשה את הפעילות של התחזוקה ושל רשתות הלהב שקשורה למערכות הללו". לדבריו, "לנובו הגדילה את סל מוצריה עם רכישת השרתים של יבמ ובכך היא צפויה להגדיל את נפח הפעילות שלה אצל הלקוחות בצורה משמעותית ואני אומר זאת כמי שבא מיבמ. לנובו יודעת ותדע להגדיל ולהגביר את הפעילות בתחום השרתים, מה שיבמ לא שמה עליו דגש – אצלנו הדגש הוא בכך שאנו חברת חומרה ובכך אנו מתמקדים".

"הרכישה של השרתים", סיכם גרינפלד, "היא עוד מהלך של לנובו להגדלת כוחה בשוק. היא נועדה לגוון את עסקיה של לנובו ולהרחיב את ההיצע שלה לשוק הארגוני. לנובו הפכה בשנים האחרונות להיות חברת המחשוב האישי הגדולה בעולם. כעת מדובר בעוד הרחבה – משמעותית – של היצע המוצרים שלה, כאשר המוטו הוא לתת מענה מקצה לקצה מבחינת חומרה: החל במחשוב אישי, תחנות עבודה, תחנות עבודה גרפיות ועבור למחשוב ארגוני. השרתים עוברים ללנובו, שזו חברת חומרה, הממוקדת בחומרה. נאמץ את כל היתרונות של מוצרי השרתים, והפיתוח שהושקע בהם בחלוף השנים ונמנף אותם אצלנו. החברה ממוקדת בפיתוח מוצרי חומרה, ובקידום מוצרי חומרה, ביניהם שרתי x86. הרכישה מאפשרת גמישות רבה יותר של הלקוחות, בשל הרחבת ההיצע שלנו בתחום מחשוב נוסף".

אירועים קרובים