תוכן שיווקי
לקראת אירוע SYSNAN 2015

ITNAVRPO יוצרת סביבה חדשנית של תובנות בעולם ה-Contact Center

18/03/2015 18:56
ITNAVRPO

ITNAVPRO , אינטגרטור מוביל להטמעת מערכות עתירי טכנולוגיה, המספק סל פתרונות ייחודי וחדשני בשיתוף עם חברות בארץ ובחו"ל, השיקה בתחילת השנה חבילת תובנות וירטואליות Intelligent Virtual Insights בעולם מוקדי ה-Contact Center , בראייה של חדשנות, תקשורת, עתידנות.

הדרישות בעולם ה-Contact Center מעמידות שורה של אתגרים כתוצאה ממספר כוחות המשפיעים על ההתנהלות היום יומית של הלקוחות הפנימיים והחיצוניים. הארגון מבין ומפנים כיום את חשיבות והקריטיות של מערכות ה-Contact Center והחבילות המשלימות לצורך מתן מענה להתקדמות טכנולוגית רב ערוצית, חוויית הלקוח, רמת זמינות והתייעלות מרבית.

חבילות ה-IVI (ר'ת Intelligent Virtual Insights) שמציעה ITNAVPRO מספקות מענה לאתגרים אלה. החבילות מבוססות על פיתוחים ייעודיים רבים המסייעים ללקוחות לשפר משמעותית את חוויית הלקוח במגוון ערוצי תקשורת ואת יכולות ניהול המוקד, ולמקם את הארגון בחזית הטכנולוגית והחדשנות.

אין ספק שידועה לכל חשיבות ממשק המשתמש ויצירת חוויית לקוח אחידה עבור הלקוחות והמשתמשים, דבר בעל קשר ישיר להגברת השימוש של הלקוח במערכת והעלאת שביעות רצון הלקוח. זה לא סוד שהעולם העסקי סביבנו משתנה ללא הכר בשנים האחרונות ושינוי זה משליך על מדידות ניהוליות וקבלת החלטות.

יאיר אריאלי, סמנכ"ל שיווק ,מכירות ופיתוח עסקי ב IT NAVpro

יאיר אריאלי, סמנכ"ל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי ב-IT NAVPRO

חבילת BIG BROTHER IVI מהווה השלמה מהותית ליכולות הדיווח הקיימות במערכות Contact Center. החבילה מכילה פורטל דו"חות המספק מבט מעמיק לפעילות המוקדים ויחידות הבק אופיס של הארגון.

הפורטל כולל מגוון דוחות עם דגש על תחומי פעילויות שונים, כגון שיחות יוצאות, פעילויות בשירות עצמי, ועוד. גם הטרנספורמציה הדיגיטלית הולכת וצוברת תאוצה. אחד התחומים המושפעים של טרנספורמציה הדיגיטלית הינו חווית לקוח , ששונה לגמרי ממה שלקוחות היו רגילים בעידן הישן.

חבילת IVI MOBILE VISION הינה חבילת יישום ייחודית שמקורה בשיתוף פעולה בין ITNAVPRO ל-JACADA. מדובר בשילוב הערוץ הוויזואלי של הסמארטפונים בשירותים האוטומטיים הקיימים בארגון וניצול יכולות של הממשק החדש למטרת הרחבת יכולת המכירות ומתן השירות ללקוח.

החבילה נוספת בתובנה הווירטואלית החשובה לא פחות ותופסת באחרונה תאוצה בארגונים רבים, כמענה ל-"חוק שלוש הדקות", ומאפשרת ניהול מושכל של המתנה בתור וחזרה ללקוח.

IVI QUEUE CONTROL מטפל במצב התורים ומציע ללקוחות אופציות, כגון שמירה על מקום בתור, CALLBACK בשעות מסוימות ומעבר לערוצים דיגיטליים.

לדברי יאיר אריאלי, סמנכ"ל שיווק, מכירות ופיתוח עסקי ב-IT NAVPRO, "התחום הולך לכיוון של שירותים ועברת מידע במגוון צורות ופלטפורמות בחוויה אחידה בכול הערוצים ומאפשרת המשכיות עסקית עם חדשנות מול הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים של הארגון אנו מאמינים ששילוב החבילות יאפשר הרחבת הזדמנויות שיווקיות של מוקדי ה-CONTACT CENTER לבידול, לשיפור שירות חווית לקוח וייעול את מוקדי השירות תוך מבט רחב על הפעילות וקבלת כלים להחלטות עסקיות".

אירועים קרובים