תוכן שיווקי

CRMC הטמיעה מערכת מעקב החלטות ותהליכים QM7 במערכת פוקוס ניהול עירוני

19/03/2015 11:52

CRMC, המובילה בתחום ניהול קשרי לקוחות (CRM) במגזר המוניציפאלי, הכולל עיריות, מועצות אזוריות, מועצות מקומיות ותאגידים עירוניים, מרחיבה את היצע הפתרונות שלה לשוק זה. היא מוסיפה לפורטפוליו שלה את "פוקוס מעקב החלטות ותהליכים" מבית QM7 – החברה המובילה בתחום זה, עם פתרון כחול לבן.

הפתרונות של CRMC מאפשרים הידוק הקשר של הרשות עם תושביה ומתן שירות מתקדם ומנוהל, תוך דגש על מערכות למוקדים עירוניים (106) ופניות הציבור. הם מותקנים ופועלים בהצלחה בכ-140 רשויות מקומיות, מועצות ותאגידים.

"פוקוס ניהול עירוני" מייצר רציפות תהליכית, שמתחילה דרכה בתושב וממשיכה לתוך מערך ההחלטות ומעקב המשימות ברשות – מרמת ראש הרשות דרך הגורמים המבצעים בפועל.

איציק גזית, יו"ר CRMC

איציק גזית, יו"ר CRMC

הפתרון יוצג בכנס פורום מנהלי מערכות מידע ברשויות המקומיות, שיתקיים במלון דן קיסריה ב-25 במרץ.

לדברי איציק גזית, יו"ר CRMC, "כיום, כשהגישה היא שהתושב הוא לקוח, יש לצייד את מי שמספקים לו את השירות, כלומר – אנשי הרשות המקומית, במיטב הכלים לקיום הקשר ומתן המענה המהיר והמדויק".

"לפיכך, חשבנו שנכון להרחיב את ההיצע שלנו עם מעקב אחרי החלטות ותהליכים, כדי שברשות המקומית יידעו שהחלטות לא רק מתקבלות אלא גם מתבצעות. בחרנו לשם כך ב-QM7, שהיא מערכת ישראלית שמותקנת בחלק מהארגונים בהם פועלת CRMC, מה שהופך את הקשר הזה לטבעי ומתבקש", הוסיף.

יגאל ברומר, שותף ומוביל הטמעה ב-QM7, אמר כי "בעוד CRMC מספקת פתרון מעולה, שנוגע בתושב באמצעות עבודה בדפדפן ובמכשירים ניידים, QM7 פועלת בתוך מערכת ה-Outlook, בה נמצאים כלל עובדי הרשות המקומית במהלך יום העבודה שלהם".

יגאל ברומר, שותף ומוביל הטמעה ב-QM7

יגאל ברומר, שותף ומוביל הטמעה ב-QM7

הוא ציין כי "ביחד אנחנו מספקים לרשות פתרון מקצה לקצה – ממערכות העירייה ועד נציגה בשטח, כאשר 'פוקוס מעקב החלטות ותהליכים' מבית QM7 מוסיף נדבך חשוב ומוכח לפתרונות הטכנולוגיים של CRMC".

אירועים קרובים