תוכן שיווקי
בעקבות אירוע רד-האט, מטריקס ויבמ

מיכאל שניצר, מטריקס: "שילוב שרתי IBM Power Systems ו-Red Hat Enterprise Linux ממקסם את ביצועי ה-IT בארגון"

19/03/2015 15:05
מיכאל שניצר, מנהל השירות והתמיכה בקבוצת הקוד הפתוח במטריקס

"יבמ (IBMׂ) ורד-האט (Red Hat) הן שותפות סביב מגוון רחב של פתרונות ושירותים טכנולוגיים. אחד המרכזיים שביניהם הוא השילוב של שרתי IBM Power Systems ו-Red Hat Enterprise Linux, שממקסם את ביצועי הארגון ומייעל את מערך ה-IT" , כך אמר מיכאל שניצר, מנהל השירות והתמיכה בקבוצת הקוד הפתוח במטריקס, נציגת רד-האט בישראל.

שניצר היה בין הדוברים בכנס שערכו החברות יבמ, רד-האט ומטריקס, ועסק ביכולות של שרתי IBM Power Systems וביתרונות השילוב שלהם עם מערכת ההפעלה Red hat Enterprise Linux.

לדברי שניצר, "Red hat Enterprise Linux תומכת באופן מלא במגוון שרתי Systems IBM Power והיא מאפשרת לארגונים למצות את כל היכולות של השרתים ולהשיג באמצעות זאת ביצועי שיא ויעילות בניהול מערך ה-IT בארגון. השילוב מאפשר לחברות לקדם חדשנות סביב פעילות החברה באמצעות מערך IT גמיש ויציב יותר ובזכות כך להפיק את מירב הערך מהשילוב בין רד האט ושרתי יבמ".

שניצר הרחיב בכנס על היכולות והיתרונות בגרסת Red Hat Enterprise Linux 7 החדשה, שהושקה לאחרונה ומביאה עימה מגוון רחב של יכולות ושיפורים ייחודיים במטרה לתת מענה מלא ויעיל יותר לצרכים ולאתגרים של הדאטה סנטר הארגוני המודרני והעתידי. ביניהם סטנדרטים גבוהים יותר באבטחה, ביציבות, באמינות גבוהה יותר, הנדרשת למערכות קריטיות, בביצועים גבוהים ובקלות הניהול של סביבות ה-IT. כמו כן ציין את הוספת פונקציית ה-"מכולות (Containers) "של יישומים, כך שניתן להרחיב את סביבת ה-IT לסביבות משולבות – מהיישומים ועד לשירותי ענן – בכל מקום, במערכות הפיזיות, במכונות הווירטואליות ובכל תצורות הענן.

עופר אלמוגי, מנהל קבוצת Power Systems ביבמ

עופר אלמוגי, מנהל קבוצת Power Systems ביבמ

עופר אלמוגי, מנהל קבוצת Power Systems ביבמ, הרחיב בכנס על שרתי IBM Power בגרסת 8 האחרונה, וציין כי מדובר במערכות עוצמתיות, אמינות, מאובטחות וגמישות המציעות ביצועים הגבוהים עד פי שניים לכל מעבד, ביחס לשרתי x86 . זאת, בין היתר, בזכות יכולת עבודה פרללית. לדבריו "יבמ השקיעה רבות בחדשנות סביב מערך השרתים בכדי לספק מענה מתקדם וחדשני למחשוב ענן, אתגרי ה-Big Data ויישומי Analytics ותמיכה יעילה בסביבת המובייל".

כמו כן ציין אלמוגי, "המערכות פועלות כמארז אחיד, יעיל בצריכת אנרגיה וקל לפריסה עבור יישומיי Linux לרבות פתרונות Red Hat Enterprise Linux ו-Red Hat Enterprise Virtualization. אלמוגי סיכם את דבריו ואמר כי "יבמ משקיעה ותשקיע רבות בתחום זה במטרה להוביל בתחום השרתים בענן".

דובר נוסף במפגש היה סטיב קיילין, ארכיטקט מערכות בכיר בחברת סאפיינס, מובילה עולמית בפתרונות תוכנה לתחום הביטוח, שהציג במפגש את סיפור הלקוח של סאפיינס על שילוב מערך שרתי IBM Power ו-Red Hat Enterprise Linux יחד עם פתרונות סאפיינס. לדבריו, סאפיינס שמה לה למטרה להתאים את מערך הפתרונות שלה עד כמה שניתן לסביבת המחשוב של לקוחותיה ועל כן זה  טבעי מבחינתה לאפשר ללקוחות ליישם את הפתרונות של החברה יחד עם שרתי יבמ. זאת במיוחד לאור העובדה שליבמ  דומיננטיות ונתח שוק משמעותי בקרב חברות הביטוח והפיננסיים בארץ ובעולם, וחלק נכבד מהלקוחות עוברים כיום מסביבת יוניקס (Unix) לסביבת לינוקס (Linux).

לדברי קיילין, "המעבר לשרתי IBM Power בשילוב רד-האט נעשה באופן מהיר וקל תוך מספר ימים בודדים והביע עימו ביצועים גבוהים, יציבות וחסכון בעלויות".

 

 

 

אירועים קרובים