תוכן שיווקי

לקראת "הפסגה הדיגיטלית 2015", הכנס השנתי של מקצועני ה-IT בישראל

הכנס יתקיים ב-23 במרץ במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב

19/03/2015 18:11
שי קוקוי, יו"ר לשכת מנתחי מערכות המידע בישראל. צילום: קובי קנטור

כתב: שי קוקוי, יו"ר לשכת מנתחי מערכות המידע בישראל

כמתבקש להתמודדות ראויה עם אתגר מקצועי שכזה, גייסו הנהלת הלשכה ויו"ר הכנס, מר אלי פרנק, את הטובים שבמקצועני התקשוב ובראשם מר רז הייפרמן, ממלא מקום ראש רשות התקשוב הממשלתית במשרד ראש הממשלה ומרכז התכנית של הכנס. התכנית כוללת מושבים בתחומי: פיננסים, רפואה, תחבורה, חינוך ונותנת דגש לטכנולוגיה חדישה.

למעלה מ-20 הרצאות מרתקות בתחומים הנ"ל כשבמרכזם הטרנספורמציה הדיגיטלית שכולנו חווים בתקופה זו והמהפכות הטכנולוגיות שישנו את חיינו, ונישמע מטובי המומחים על בנקאות דיגיטלית, על רפואה דיגיטלית, על תחבורה דיגיטלית, על חינוך דיגיטלי ועוד. הטכנולוגיה הדיגיטלית מגיעה לכל תחומי חיינו. בנוסף, נשמע הרצאות מליאה מעניינות, פאנל מנכ"לים ודיון (Debate) מרתק בתחום הרפואה על המודרניזציה מול האתיקה.

אנו מצפים לראות בכנס את כל קהיליית מקצועני המחשוב וקוראים למי שעדיין לא עשה זאת, להירשם ללא דיחוי לכנס "הפיסגה הדיגיטלית" שיתקיים ב-23 במרץ במלון דיוויד אינטרקונטיננטל בתל אביב, ולהשתתף בקרנבל הידע והעניין שמחכה לנו.

הלשכה ממשיכה להרחיב את הגדרות הזכאים לחברות בה, ומאפשרת למעגלים רחבים יותר של מקצועני טכנולוגיות המידע והתקשוב להצטרף לשורותיה, ואנו מצפים לראות את כולכם עמנו.

אנו קוראים לכל מי שרואה עצמו חלק מקהיליית מקצועני ה-IT בישראל להצטרף אלינו ולקחת חלק במסע המרתק של השפעה על המעמד המקצועי והציבורי של חברי הלשכה ושל תעשיית ה-IT כולה, על הסטנדרטים והידע המקצועיים למען השגת ערכים, לימוד והישגים לציבור החברים.

לשם כך הרחבנו את הפעילות המקצועית של חברינו ואת טיפוח כשירותם המקצועית באמצעות קורסים, הכשרות והסמכות של בתי הספר המלמדים את מקצועות ה-IT השונים.

התחלנו בשנה שחלפה בבניית קשרים מקצועיים ושיתופי פעולה עם קהיליות מקצועיות רלוונטיות בארץ ובחו"ל ,כמו: ISACA ,IASA ,IT-CMF ,IIBA ואחרים.

השקנו עשרות קורסים במחירים מוזלים וערכנו ימי עיון בנושאים מעניינים לתועלת חברינו.

המשכנו במפעל החינוכי המבורך והמדהים של עידוד וקירוב בתי הספר בפריפריה לעולם המחשוב, על ידי ייזום פעילויות מקצועיות, עריכת תחרויות מחשוב והענקת תעודות ופרסים.

הרחבנו את הקשר ושיתוף הפעולה עם האוניברסיטאות והמכללות האקדמיות, ומאות סטודנטים וחברי סגל אקדמי הצטרפו ללשכה.

אכן רוחות של חדשנות וצמיחה מאפיינות את פעילות הלשכה.

התחלנו השנה את פרויקט החונכות (Mentoring) לצעירים, מיסדנו את הפיילוט בניהול קריירות ונרחיב את הקשרים עם קהיליות מקצועיות בארץ ובחו"ל לתועלת חברי הלשכה.

אנו מחכים לכם בכנס השנתי של הלשכה ומעודדים אתכם להצטרף לשורותינו. הבה ונהיה כוח משמעותי שיפעל לקידום המודעות המקצועית, הציבורית, הלאומית והכלכלית לחשיבותה של תעשיית הטכנולוגיה העילית והפוטנציאל שלה כמנוף לצמיחה וקידום המשק בישראל.

בואו נפעל ביחד לקידום המעמד הציבורי, הכלכלי והאישי של חברינו ושל המסגרות המקצועיות והארגוניות בהם הם פועלים.

העתיד הוא שלנו.

 

אירועים קרובים