תוכן שיווקי
בעקבות אירוע PRINT 2015

Ricoh Pro C7100/C7100X – המכונה שתשנה את סדר היום בענף הדפוס המקצועי נחתה בישראל

מפעיל, המשווקת הרשמית של Ricoh בישראל, מקיימת בימים אלה סדרת הדגמות להיכרות עם יתרונות המכונה עבור בתי דפוס וחדרי הפקות בארגונים

24/03/2015 15:44
מפעיל

בעולם הצרכני של היום נדרשת אספקה מהירה מתמיד, בהתראה קצרה ובלי להתפשר על איכות. Ricoh יצרה סדרת מכונות מקצועיות המספקות פתרון שלם ומלא. הסדרה כוללת את הדגמים: C7100/C7110/C7100S/C7110S ו-C7100X/C7110X/C7100SX/C7110SX.

המכונות הדיגיטליות החדשות מעניקות הדפסות באיכות גבוהה ביותר, במראה אופסט צבע חמישי ושישי Versatile (לבן ושקוף) להדגשה נקודתית, הבלטה ו-"הטבעת מים", בנוסף להדפסה על מדיות צבעוניות או שקופות. אלה מאפשרות גימור אידיאלי לעיצובים מעודנים ליצירת מגוון הדפסות עם ערך מוסף ללקוח, קטלוגים, עלוני שיווק, הזמנות, כרטיסי ביקור, כרזות, אריזות, מדבקות דו"חות שנתיים ועוד.

קצת נתונים: מהירות הדפסה אחידה – עד 90 עמודים בדקה, האצת ההפקה והבטחת עמידה בלוחות זמנים כשהעבודה דחופה. תמיכה בעובי נייר של עד 360 גרם דו צדדי אוטומטי מקלה ומזרזת את ביצוע הפרויקט. איכות תמונה אופטימלית של עד 4800, עם טכנולוגיה ייחודית של Ricoh לצבעוניות מעולה (ומונוכרומטית), תחסוך זמן ועלויות ייצור תוך עמידה בזמני אספקה מחמירים. הדפסת גיליונות ממגירה, עד 700 מ"מ, תגדיל את מספר המוצרים שניתן לספק באמצעות ציוד זה.

תכונות אחרות במוצרי הסדרה: מצבי קיצון בהדפסה חודשית של עד 700 אלף עותקים בחודש לאמינות ויעילות משופרות. בקר הדפסה EFI לטיפול ייעודי בצבע חמישי מתחלף (לבן ושקוף), להקלה בהתמודדות עם עבודות מסובכות ולשליטה באפשריות הגימור שיסייעו להיות תחרותי ורווחי יותר.

יכולות שמירה על עקביות בהדפסה בריצות ארוכות, לאחידות בעבודה מעותק ראשון עד אחרון. מערכת ייחודית לטיפול במדיות רקועות (נייר ממוחזר עם טקסטורה חריגה) מגוון ומגדיל את סוגי העבודות שניתן לספק ללקוח סופי ומעניק עליונות ביכולות הייצור. כמו כן, ניתן לבצע הדפסת מעטפות סגורות בגדלים שונים ממגירות המכונה.

לפרטים נוספים ולהזמנת הדגמה הקליקו כאן.

אירועים קרובים