תוכן שיווקי
לקראת אירוע Multimedia 2015 ב-30 במרץ

פתרון Vidyo – מגמות וחדשנות

25/03/2015 17:19
פתרון ייחודי. Vidyo

עולם שיחות הווידיאו משתנה ועוקב אחרי המגמות והשינויים בעולם האינטרנט והמחשוב, כאשר המטרה העיקרית היא הוזלת מחיר, פשטות ההתחברות מכל מחשב או סמארטפון וזמינות מכל מקום. חברת Vidyo היא החלוצה בתחום עוד מ-2005. בטור זה נציין כמה מגמות טכנולוגיות שקשורות לעולם המולטימדיה.

עוצמת המחשבים עולה מדי שנה ומאפשרת עיבוד גרפי מהיר יותר ללא צורך בחומרה ייחודית, מה שמאפשר דחיסת וידיאו טובה יותר, כמו h.264/h.265 ותמיכה ברזולוציות גבוהות, עד ל-UHD-4k.

כוחו של האינטרנט הוא בקצה. בעולם האינטרנט, כל היכולות עוברות לקצה. יחידות הקצה (מחשבים וסמארטפונים) הופכות חזקות יותר ולכן, הכוח עובר אליהן. תפיסות ישנות מעולם הטלפוניה, כמו מיתוג הווידיאו בגשר ועידה מרכזי (MCU), יקרות וגורמות למגבלות יציבות. שימוש בטכנולוגיה SVC ביחד עם פיתוח ה-multi-layers של Vidyo מייתר את ה-MCU וגם מוריד את הצורך ב-QOS. פתרון Vidyo יכול לחסוך עד כ-70% לעומת פתרון אחר עם MCU.

יחד עם מימוש טכנולוגיית ה-SVC, פיתחה Vidyo יכולת שמאפשרת שיחות ממקומות שתקשורת ה-web בהם מוגבלת, כמו מבתי מלון או אינטרנט קפה. הודות ליכולת זאת, כל התקן, כולל סמארטפון, מאפשר לבצע שיחות איכותיות מכל מקום ובכל זמן, בהפעלה פשוטה.

מגוון חדרי הוועידה הפיזיים השתנה באופן קיצוני. כיום, אין יותר צורך בחומרה ייעודית (ויקרה), אלא עוברים לשימוש בציוד מדף, כמו מצלמות PTZ, מערכות שמע בחיבור USB ומסכי HD מכל סוג.

פתרון זה מוזיל עלויות ומאפשר שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ביותר של יצרנים בתחום המצלמות ו/או מערכות שמע ובקרה, כמו של Crestron. חברת Vidyo מאפשרת להשיג חדרי Telepresence בעלות של פחות מ-20 אלף דולר.

אבטחה וניהול משתמשים – בפתרונות VC ארגוניים ניתן לחבר את מערכת Vidyo ל-Active Directory. חיבור כזה מאפשר שימוש עם אפס התערבות של מנהל מערכת, מה שמוכיח את עצמו בארגונים גדולים.

פתרון Vidyo הוא ייחודי בחיבור חדרים ללא צורך ברישיונות ורק אמצעי קצה כמו מחשבים עם רישיונות צפים. פתרון Vidyo מספק עד 10,000 משתמשים רשומים ללא עלות.

לסיכום, לקוחות רבים בארץ שיש להם פתרון Vidyo מנצלים בהצלחה רבה יתרונות אלה.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים