תוכן שיווקי

Software AG תספק שירות ללקוחות Adabas Natural שיבטיח תמיכה של 20 שנה

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל: "מזה 40 שנים החברה מספקת תמיכה ומענה מדויק לצרכי לקוחותיה ומכשירה את מיטב המוחות לתמיכה בהם גם ל-20 השנים הבאות לפחות"

02/04/2015 12:17
Software AG

Software AG ישראל הודיעה על השקת שרותי תמיכה וחניכה (Mentoring) ללקוחותיה, שיבטיחו להם תמיכה לשנים רבות.

ערן אלראי, מנכ"ל SPL-Software AG ישראל, הסביר: "ההשקות התכופות של סמארטפונים ומכשירים ניידים והדינמיקה בשווקים עלולות ליצור את הרושם שחיי המדף של כל המוצרים הטכנולוגיים קצרים ביותר. אולם מה שנכון לגאדג'טים לא בהכרח נכון למוצרי ליבה, שמהווים בסיס לתשתית ה-IT הארגונית, שמוקמת בהשקעה גדולה לטווח ארוך".

"כאשר Software AG מספקת מוצר הנוגע לליבת מערך ה-IT הארגוני, היא מחויבת למפת דרכים מוצרית לשנים רבות קדימה ונדרשת כמובן לספק שירותי תמיכה במוצרים לטווח ארוך. מזה 40 שנה Software AG אינה מותירה את לקוחותיה 'שקופים' וללא מענה בשטח. על מנת להמשיך ולתת גב ללקוחותינו ל-20 שנים נוספות לפחות, מחלקת המחקר והפיתוח שלנו מעורבת ומכשירה אנשים לתמיכה ב-Adabas Natural באופן שוטף. התמיכה הגלובלית מעשירה את הידע של קו המומחים התומך בלקוחות מסביב לשעון וכל היועצים – בין אם אלה המוצבים באתר הלקוח ובין אם אלה הנשלחים אליו לפרויקטים מעת לעת – עוברים הסמכות על בסיס קבוע".

"בתחום זה קיים יתרון גדול לאותם עובדים טכנולוגים מוכשרים ועתירי ניסיון שממשיכים לטפח את מערך ליבת ה-IT של כל הארגונים הגדולים בעולם במסירות ולאורך שנים רבות. מוצר ה-Adabas Natural משרת ארגונים כגון בנק לאומי, בנק ישראל, מגדל, הבורסה לניירות ערך, חברת החשמל, רשות המיסים, וכן משרדים ממשלתיים כגון התחבורה, החינוך, הרווחה והביטחון. יש לנו צורך במיטב המוחות והניסיון על מנת לתמוך בו ולהבטיח את עבודתו התקינה של מערך ה-IT מסביב לשעון", אמר אלראי.

הוא הוסיף כי "בישראל ובעולם מתקיימות באופן שוטף הדרכות ללקוחות ולכל ספקי שירותי ה- IT. יצוין בנוסף כי Software AG פיתחה מודל שמאפשר תמיכה וחניכה פרטנית באתר הלקוח, עד השלב שבו אנשי התוכנה של הלקוח מרגישים בטוחים להמשיך לפתח ולתחזק המוצרים בעצמם".

אירועים קרובים