כמות המשתתפים במתקפה של אנונימוס נמוכה ב-50% מהשנה שעברה

לפי סקיורנט וסנסיי, שפתחו חמ"ל סייבר מיוחד למתקפה, כמות הגורמים הפעילים במתקפה השנה עומדת על 5,200 לעומת כ-11 אלף בשנה שעברה

בינתיים המתקפה של אנונימוס לא מתרוממת

מתקפת ה-7 באפריל השנתית של קבוצת אנונימוס (Anonymous), לא מצליחה להתרומם, כך לפי סקיורנט סולושנס מקבוצת אמן, אשר הקימה חמ"ל סייבר מיוחד לקראת התקיפה יחד עם סנסיי.

מהחברה נמסר כי: "כמות המשתתפים בעמודי האירוע השונים עומדת כרגע על כ-5,200 פעילים (כמות משתתפים נמוכה בכ-50% בהשוואה לזו של המתקפה בשנה שעברה אז השתתפו כ-12 אלף גורמים אנטי-ישראליים). מניתוח שבוצע על שלושת עמודי האירוע המובילים בפייסבוק (Facebook), אליהם הוזמנו כ-11 אלף גורמים, עולה כי מרביתם כלל לא נענו להזמנה להשתתף במתקפת הסייבר".

עוד נמסר מהחברות, כי "עיקר הפעילות האקטיביסטית לקראת הקמפיין מתמקדת בינתיים בהשחתת אתרים פרטיים לצד הדלפות של כתובות דוא"ל, סיסמאות ופרטי כרטיסי אשראי. מרבית הפרטים שהופצו וקשורים לפייסבוק ולחשבונות הינם ההדלפות ממוחזרות מקמפיינים קודמים ולעתים מדובר במידע חדש ועדכני, לדוגמה, פרטים אישיים של סטודנטים מאוניברסיטת בן-גוריון אשר הודלפו על ידי קבוצת AnonGhost. בסקיורנט ובסנסיי מעריכים כי מרבית התוקפים הם בגילאי 24-18, דוברי ערבית ומשתמשים בכלי תקיפה מוכרים הזמינים להורדה ברשת".

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים