תוכן שיווקי

הקרן CalSTRS מנהלת יותר מ-200 מיליארד דולר על בסיס ADABAS NATURAL של Software AG

הגוף הוסיף את יישום zIIP enabler for Natural, על מנת לחסוך במשאבי מחשוב

13/04/2015 17:45
Software AG

CalSTRS, קרן הפנסיה של המורים בקליפורניה, שהינה הקרן הציבורית השניה בגודלה בארצות הברית, העמיקה את התבססותה על טכנולוגיית Software AG. הקרן עושה שימוש בבסיס הנתונים Adabas של Software AG מזה 20 שנים וכעת בחרה גם ביישום zIIP enabler for Natural, על מנת לחסוך במשאבי מחשוב.

יצוין כי הקרן מנהלת כספי פנסיה בהיקף של יותר מ-200 מיליארד דולר עבור 868 אלף מורים ובני משפחותיהם מקליפורניה. הנתונים מאוחסנים, כאמור, בבסיס הנתונים Adabas של Software AG, בקרוב למיליארד רשומות. הרכיב zIIP enabler for Natural מנצל את מעבדי ה-zIIP הזולים של יבמ (IBM) ומנתב אליהם חלק מעבודת ה-Natural באופן החוסך עיבוד (CPU) יקר על המעבדים הרגילים. באמצעות השימוש ברכיב החדש, חסכה הקרן 623 אלף דולר בשמונת החודשים הראשונים לשימוש בו.

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG ישראל, אמר כי "Adabas/Natural ממשיכה להיות הבחירה המועדפת של ארגוני ענק, שדורשים בסיס נתונים המתאפיין ביעילות ואמינות גבוהות. מעבר לכך, באמצעות פיתוח תמידי, Adabas/Natural ממשיכה להיות רלוונטית וקריטית עבור ארגוני IT כיום בדיוק, כפי שהיה עם יציאתו של הפתרון לשוק. כמו כל קרן פנסיה, גם CalSTRS מתמקדת בהבטחת עתידם של לקוחותיה, במבט של עשרות שנים קדימה. בחירתה של קרן הפנסיה של המורים בקליפורניה במוצר נוסף של Software AG, ובטווח הארוך יותר גם ב-Digital Business Platform של החברה, ממחישה את עוצמתה של הפלטפורמה, כמו גם את מחויבותה של Software AG למתן תמיכה ולפיתוח פתרונות שייתנו מענה ללקוחותיה לשנים רבים נוספות קדימה".

אירועים קרובים