Lexmark ביצעה מיתוג מחדש לאחר 24 שנים
לאחר כ-24 שנים מבצעת חברת Lexmark מיתוג מחדש ומחליפה את הלוגו שלה. הלוגו החדש מביא לידי ביטוי את השינויים שעברה החברה ואת החזון שלה: מיקוד, בהירות וחדשנות. Lexmark מיוצגת בישראל כבר יותר מ- 20 שנים על ידי גטר.
Lexmark הוקמה ב-1991 ומאז ועד היום עברה מהפך משמעותי, מחברה המשווקת מדפסות הזרקת דיו לחברה מובילה בשוק פתרונות ההדפסה. השינוי כלל מעבר מחברת חומרה שמכרה מדפסות ומתכלים לכזו המספקת פתרונות מלאים לניהול ההדפסה ופתרונות המסייעים לארגונים לשפר תהליכים ולהפחית עלויות.
איריס אגם, מנהלת השיווק של גטר, אמרה כי "פתרונות ההדפסה שלנו הוכיחו את עצמם תוך כדי עבודה וסיפקו את היעילות והחסכון הנדרשים. החברה מביאה לשוק הישראלי את הפתרונות המותאמים לצרכנים בארץ. אנחנו מברכים ואף מעודדים מעבר למערכי הדפסה מנוהלים, באמצעותם חוסכים לקוחותינו 30%-50% בהוצאות ההדפסה".
מאז 2010 השקיעה Lexmark כמיליארד דולר ברכישות תוכנה אסטרטגיות על מנת להרחיב את היצע המוצרים והשירותים של החברה ולהוסיף לו פתרונות תוכנה חדשניים.
כחלק מהמיתוג מחדש של החברה עוצב לוגו חדש המשקף חדשנות וחשיבה קדימה, פתיחות לאפשרויות. הסמל מייצג את הרעיון של עדשה, פוקוס על מידע וגילוי תובנות חדשות, אמצעי מיקוד, גילוי, בהירות ודיוק.
הסמל הירוק נבחר כחלק ממדיניות Lexmark לשמירה על איכות הסביבה ולבחירה בפיתוח מוצרים ידידותיים לסביבה. הצמצם הלבן הוא בצורת יהלום, כאבולוציה של היהלום האדום שהופיע בלוגו Lexmark הקודם. יצוין כי במסגרת המיתוג חידשה החברה את אתרי האינטרנט שלה.