תוכן שיווקי
בעקבות אירוע Malam SAP ERP - Run Simple

שוברים שיאים: מלם מערכות מציגה פתרונות SAP ERP בחברות SME במהירות וביעילות

30/04/2015 16:35
רפי הופמן, מנהל תחום פרויקטים בחטיבת היישומים, ומנהל פרויקטים בכיר של מלם מערכות

"אנחנו ערים לגידול בפעילות סאפ (SAP) בקרב ארגוני SME בשנתיים האחרונות ובשל כך, אנחנו מציעים לארגונים אלה בארץ לבצע פרויקטי ERP יעילים וזריזים, עם שירות ותחזוקה זולים", כך אמר בראיון לאנשים ומחשבים רפי הופמן, מנהל תחום פרויקטים בחטיבת היישומים ומנהל פרויקטים בכיר במלם מערכות.

הופמן דיבר בעקבות אירוע שערכה החברה אתמול (ד') במלון השרון הרצליה, שנשא את הכותרת Malam SAP ERP – Run Simple – יישום סאפ מהיר וזול הלכה למעשה, עבור ארגוני SME.

לדברי הופמן, "מלם זכתה בפרס שותף מוביל של סאפ לשנת 2014. אנחנו, במלם ובחטיבה, החלטנו להתמחות ביישום פרויקטים לחברות SME במקביל לפעילות שלנו בקרב לקוחות במגזר הציבורי. זאת, מתוך הבנה שהמדובר בתחום פעילות הצפוי לצמוח – בקרב לקוחות ארגוניים בעלי מחזור של 100-400 מיליון שקלים, עם 80-200 משתמשים.

"זיהינו מגמה בשוק", אמר. "הבנו שיש לשנות את שיטת העבודה והמיומנויות על מנת לתת מענה לדרישות של לקוחות SME". על מנת לסייע ללקוחות, ציין הופמן, "הקמנו צוות מצומצם ו-ורסטילי, שלו כמה מיומנויות: אנחנו מטמיעים את המערכת במתודולוגיית אג'ייל, בה הלקוח נחשף לתוצרים מהיום הראשון. צוות הניהול של הפרויקט מתנהל במקביל על כמה פרויקטים. כך, ערכנו כבר פרויקטים שכאלה בחברת ברנמילר, במשרד מבקר המדינה ובג'וינט. בשל המגמה של פתרונות בענן, לקוחות רבים מחפשים פתרונות קלים לא רק ליישום – אלא גם לתמיכה נוחה אחרי העלייה לאוויר. אנחנו נותנים פתרון קל ויעיל, ומשלבים את הפרויקט עם שירות ותחזוקה זולים".

עינת זרמי, מנהלת חטיבת היישומים של מלם מערכות מקבוצת מלם תים

עינת זרמי, מנהלת חטיבת היישומים של מלם מערכות מקבוצת מלם תים

על פי הופמן, "מאפיינים נוספים של לקוחות SME הם היותם כאלה שרוצים נקודת מגע אחת לכלל הפתרונות ולתחזוקה. אנחנו, במלם מערכות, מורשים למכור רשיונות של סאפ ולתמוך במערכות שלה. ארגונים אלה רוצים לא רק פתרון אפליקטיבי – אלא גם פתרון תשתיתי. כך, אנחנו, במלם מערכות, נותנים להם פתרון אירוח. יש לנו דטה סנטר הנמצא בירושלים ואנחנו מאפשרים אחסון של שרתים של הלקוחות הארגוניים. בדרך זו אנחנו מספקים לארגוני SME יכולת ליצור לעצמם פתרון מבוסס מערך מחשוב רזה".

"הרבה מעבר ל-ERP"

עינת זרמי, מנהלת חטיבת היישומים של מלם מערכות, אמרה כי "סאפ מספקת כיום הרבה מעבר למערכת ERP – ואנחנו, בחטיבת היישומים במלם, נותנים לארגונים מכלול שלם של פתרונות: החל ממערכות CRM, לוחות מחוונים בזמן אמת, פתרונות BI מבוססי BO, לצד פלטפורמת HANA. זאת, לצד מערכת השירות העצמי החדשה של החברה, SAP Lumira, המסייעת לקבל נראות ותובנות מהמידע שלהם".

בעולם המובייל, ציינה זרמי, "אנחנו שמים כיום דגש על יישום סאפ ב-GUI מתקדם ורב ערוצי. זאת, לטובת מתן פתרונות גם במכשירים הניידים – מהיום הראשון".

זרמי הוסיפה: "מערכת סאפ לא מיועדת רק לארגונים גדולים. אנחנו, במלם, מאפשרים גם לחברות קטנות ובינוניות ליהנות ממערכת מתקדמת כמו סאפ – מערכת עם Best Practices ועושר פונקציונלי". היא ציינה כי "היישום והתחזוקה של מערכות אלה הרבה יותר פשוטים ומהירים ממה שחושבים".

היא סיכמה באמרה כי "יש לנו יכולת לתת לארגונים מערכת רובסטית מובילה עם פתרונות כוללים, ובכך לתת מענה כולל לצרכי הלקוחות".

אירועים קרובים