תוכן שיווקי

פריוריטי ממשיכה להרחיב פעילותה הבינלאומית: ערכה סמינר לקוחות ושותפים בבריטניה

03/05/2015 14:49
אפרת נקיבלי, סמנכ"לית השיווק של Priority Software

פריוריטי (Priority Software) פועלת להרחבת פעילותה הבינלאומית. במסגרת זאת, בשבוע שעבר ערכה החברה סמינר בבריטניה, בו הציגה את החזון שלה ל-ERP קל יותר בפני כמה עשרות לקוחות ושותפים עסקיים פוטנציאליים.

לדברי אפרת נקיבלי, סמנכ”לית השיווק של פריוריטי, “מדובר בסמינר ראשון מסוגו עבורנו בבריטניה, כחלק ממהלך רחב של הגברת הפעילות הבינלאומית, חיזוק הקשר עם לקוחות וחיבור לשותפים עסקיים נוספים שיעבדו איתנו. האירוע אפשר לנו לא רק להשמיע לקהל ולהציג את כל שהתחדש במערכת, בדגש על גרסה 17, שהושקה באחרונה ומהווה בהחלט כרטיס כניסה מכובד לחברות המקומיות במדינה, אלא גם הזדמנות לשמוע מהשטח את הצרכים ולהכיר טוב יותר את צרכי השוק. אנחנו שמים דגש על הנושא הזה – הן בשוק המקומי והן בזה הבינלאומי”.

בריטניה נחשבת לשוק יעד מעניין הודות לרמת החשיבות שמייחסות חברות לתחום ה-IT ולפתיחות לפתרונות טכנולוגיים חדשניים. יצוין שכבר כיום יש לפריורטי עשרות רבות של לקוחות במדינה ושלושה שותפים עסקיים. בין השותפים העסקיים נמצאת Emerge IT, חברה בת של מידעטק. בין בעליה נמנה מאיר גבאי, שנכח גם הוא בכנס.

עוד נכחו בסמינר נציגים של יצרניות, נותנות שירותים וחברות מתחום ה-IT. חלק גדול מהחברות משתמשות כיום בתוכנת ERP אחרת ובוחנות מעבר לתוכנה מתקדמת יותר.

בין הנושאים שהוצגו: גרסה 17 שהושקה באחרונה; סיפורי לקוח; מפת הדרכים האסטרטגית; פעילות עסקית, שירות ועוד – בבריטניה; תהליך היישום; כלי הפיתוח של פריוריטי; ואיך לעבור פרויקט ERP בשלום.

אירועים קרובים