תוכן שיווקי
לקראת אירוע שולחן עגול מטריקס ב-11 במאי

CloudZone תקיים בשיתוף עם matrix BI שבוע פעילויות ייחודי בנושא Big Data בענן

03/05/2015 15:43
CloudZone

CloudZone, יחידת הענן של מטריקס ושותף Premier יחיד של AWS (ר"ת Amazon Web Services) בישראל, תקיים במשותף עם matrix BI שבוע Big Data ייחודי בין התאריכים 11-14 במאי, שיתמקד בסקירת הכלים, היכולות והשירותים החדשים שמציעים עולמות ה-Big Data, ה-DWH וה-BI. בין הפעילויות הצפויות במהלך השבוע: מפגשים מקצועיים, פגישות אישיות, Hands-on ועוד.

כאמור, הפעילויות מתפרשות על פני שבוע מרוכז, שיכלול מבוא לטכנולוגיות Big Data מודרניות, כמו גם שימוש נכון ב-Data Warehouse בעידן ה-Big Data, תוך שימוש בכלים Redshift ,Elastic Map Reduce ו-Simple Storage Service של AWS.

ב-12 במאי יתקיים שולחן עגול בנושא Big Data now available in all sizes, המיועד למנהלי BI. ב-13 במאי תתקיים סדנת Hands-on בנושא Redshift, Elastic Map Reduce ועוד של AWS לעיבוד מידע בסביבות שונות, לצד הדגמות לעיצוב סביבות Big Data מאובטחות וחסכוניות. ביומיים האחרונים יתקיימו מפגשים במתכונת "אחד על אחד" עם מיטב מומחי AWS ו-CloudZone, שידונו בנושאי ה-Big Data, ה-DWH וה-BI. בנוסף, יתקיימו MeetUps טכנולוגיים המותאמים לסטארט-אפים בנושאים Big Data ו-Amazon Machine Learning.

ארתור שמונק, דירקטור ב-CloudZone, אמר כי "מדובר בשבוע מקיף ומשמעותי בנושאי ה-Big Data וה-DWH, ממנו יצאו המשתתפים עם כלים והשגות משמעותיות בתחום. במהלך השבוע המשתתפים ייחשפו לטכנולוגיות עדכניות הרותמות את ה-Big Data לטובת הארגון, מייעלות את עבודתו, יוצרות BI איכותי – וכל זאת באופן בטוח, בעלויות נמוכות ובסיוע הכלים המתקדמים של AWS".

לכניסה לאתר שבוע ה-Big Data לחצו כאן.

אירועים קרובים