תוכן שיווקי

בלאט לפידות – "שותף פלטינום" של Salesforce

04/05/2015 11:01
רונית ליניק, מנכ"לית בלאט לפידות. צילום: ניב קנטור

Salesforce העניקה לבלאט לפידות מעמד של "שותף פלטינום". בכך היא שדרגה את מעמדה משותף זהב לשותף הפלטיניום הראשון והיחידי בישראל. התואר ניתן לבלאט לפידות בעקבות ביצועיה המצוינים של החברה, שביעות רצון לקוחותיה ושיתוף הפעולה הפורה בין שתי החברות. "אני גאה ושמחה עד מאוד בהסמכתינו כשותף פלטינום של חברת Salesforce!", אמרה רונית ליניק, מנכ"לית בלאט לפידות.

"הסמכה זו הינה פרי עמל ועבודה מאומצת של שנים רבות, פרי עמל של כל עובדי החברה, פרי עמל של שיתוף פעולה פורה ומפרה עם Salesforce ולא פחות חשוב מכך, פרי עמל משותף שלנו עם לקוחותינו". ליניק ציינה כי "ישראל נמצאת בעיצומה של תנופה משמעותית באימוץ טכנולוגיות מבוססות ענן בכלל ובאימוצה של פלטפורמת Salesforce בפרט. במהלך 2014 רשמנו עליה של יותר מ-50% בעסקות Salesforce, תוך גידול משמעותי בביקושים בענפי התעשייה המסורתית ובמגזר הפיננסי".

לדברי נתן גביש, סגן נשיא לפיתוח עסקי ב-Salesforce בישראל, "מעמד שותף פלטינום מוענק לחברת בלאט לפידות כאות הערכה והוקרה לרמת המקצוענות שמוכיחה החברה לאורך השנים, לגידול המשמעותי במכירות מוצרי Salesforce, ולמחויבות העמוקה של החברה ללקוחותיה".

"אין לנו כל ספק כי שידרוג זה יחזק את הקשר ואת שיתוף הפעולה בין החברות ויסייע לבלאט לפידות להמשיך ולהוביל את שוק ה- Salesforce בישראל", ציין גביש. הוא הוסיף כי "Salesforce שמה לה למטרה לעבוד עם שותפים בעלי רמת מקצועיות ומומחיות גבוהה ביותר, בשילוב עם מוטיבציה גבוהה להצלחה משותפת. הענקת הסמכת שותף פלטינום מאשרת כי הצוות של בלאט לפידות מכיר לעומק את הפתרונות והמוצרים השונים ש- Salesforce מציעה, ומטמיע אותם אצל הלקוחות ברמה גבוהה ולשביעות רצונם"

אירועים קרובים