תוכן שיווקי

Software AG הציגה את Apama Market Surveillance

04/05/2015 13:43
Software AG

Software AG הודיעה על השקת פתרון Apama Market Surveillance. הפתרון, שהוצג בראשונה בתערוכת TradeTech, שנערכה בפריז, מאפשר הטמעה קלה ופשוטה של פתרון למעקב עסקי ברמות שונות – קו מוצרים, מחלקה, טריטוריה, ואף לפי איש מכירות בודד או לקוח.

אחת הדאגות הגדולות של הרגולטורים והבנקים היא היכולת שלהם ליצור אמצעי הגנה למקרים של כשלים או קריסות של בנקים בעקבות מניפולציות של סוחרים. Apama Market Surveillance הינו פתרון לעיבוד אירועים מורכבים (CEP) המציע לבנקי השקעות וברוקרים יכולות גבוהות של שליטה ומעקב, וכן יכולת לבצע סקירה מעמיקה של השוק ברמת רזולוציה גבוהה ביותר. פתרון Apama מוטמע כיום בכ-40 גופים פיננסיים, בכללם Unicredit ,Royal Bank of Canada ו-ANZ bank.

ערן אלראי, מנכ"ל Software AG Israel, אמר כי "התקנות הרגולטוריות המחמירות הצפויות להיכנס לתוקף והסנקציות הפליליות הכרוכות בהן יחייבו חברות רבות להתאים את אסטרטגיות המעקב שלהן. לא מדובר במשימה קלה, מכיוון שלא מדובר רק במעקב אחר המשקיע הכושל הבא. הכוונה היא לפעולה המחייבת שימוש במערכות מורכבות ומתוחכמות ביותר. השטפון בכמות הנתונים לבדו ייצור אתגרים סבוכים הקשורים במיפוי המידע וביכולת למיין, לאחסן ולאחזר אותו בקלות. הגעה למידע הנכון בזמן הנכון תיצור תיתן יתרון לחברות שיודעות להפיק תובנות מהנתונים, לקבל תמונה ברורה של השוק ולהגיב נכון לאתגרים שהוא מציב. פלטפורמת Apama היא מובילה עולמית בניתוח מידע מורכב ובזיהוי תבניות וטרנדים (Complex Event Processing), שמאפשרים שיפור בקבלת ההחלטות לטובת מינוף הזדמנויות ונטרול איומים".

ד"ר ג'ון בייטס, מנהל תחום פתרונות וחבר הנהלת Software AG, ציין כי "הצורך בשליטה יוצר ביקוש ליכולות מעקב כוללות (Total Surveillance) אותן ניתן להטמיע בקלות ובמהירות בארגונים המספקים שירותים פיננסיים. פתרון Apama Market Surveillance מאפשר להגיב במהירות לשינויים רגולטוריים ולאנומליות בשוק וממצב את הארגון כגוף מהימן בשוק".

אירועים קרובים