תוכן שיווקי
לקראת אירוע SAP & HP 2015 ב-11 במאי, מלון רויאל ביץ', תל אביב

ישי שניידובר, HP ישראל: "יש לאפשר לארגונים לעסוק בתחומי הליבה העסקית שלהם"

06/05/2015 18:51
ישי שניידובר, מנהל אפליקציות, חטיבת ES ב-HP ישראל

כתב: הילל יוסף

"ארגונים נדרשים להתמקד בתחומי הליבה העסקית שלהם, ולא ב-IT. אנו יודעים לספק להם את כל הדרוש מבחינת ההיבטים השונים הקשורים למערכות ה-ERP שלהם ובצורה זולה ויעילה", כך אמר ישי שניידובר, מנהל אפליקציות, חטיבת ES ב-HP ישראל.

לדבריו, "בכנס נציג את התפיסה הייחודית שפיתחנו, SAP in a Box. זהו פתרון המספק ללקוחות הארגוניים חבילה אחת, הכוללת בתוכה את כל הרכיבים הדרושים ליישום ERP: חומרה, רישוי החבילה, יישום ותחזוקה, יחד עם שירותי תמיכה וכל זאת בתשלומים חודשיים קבועים לאורך תקופת ההסכם".

"הרעיון הוא לקחת את כל היכולות של HP כיצרנית חומרה, כמיישמת פרויקטי SAP, כמספקת שירותי מיקור חוץ וכגוף פיננסי, ולספק אותם ללקוחות הארגוניים. ל-HP יש הן הסכם גלובלי עם סאפ (SAPׂ) והן הסכם מקומי, המאפשרים לנו היתר למכירת רישוי למערכות סאפ ולתחזוקה, ומה שעשינו הוא לאגד הכל יחד 'בקופסה'".

הפתרון, ציין שנידובר, "מותאם לארגונים מסדר גודל בינוני, ולמגזרי התעשייה השונים. הוא מסייע בניהול ובתכנון המשאבים הפיננסיים והלוגיסטיים בארגון ומאפשר לחסוך בעלויות בשלבי היישום וההטמעה, בנוסף לכך שהוא מקצר משמעותית את זמן העלייה לאוויר. הוא מסייע לשמור על מסגרת תקציבית המותאמת עסקית ללקוחות".

"אנו מציעים", אמר, "שכלל הרכיבים בקופסה ישולמו בתשלום חודשי קבוע לתקופה של כמה שנים. בהיבט המימון, רוב הארגונים הם בסדר גודל בינוני, הם בדרך כלל 'קצרים' בכסף ובדרך זו אנו מקלים עליהם, ומסייעים לפרוס את תשלומי הפרויקט לתקופת ההסכם".

לדברי שניידובר, "התהליך יחל ברכישת החומרה והרישוי, כשהיישום עצמו ייעשה במחיר קבוע. היישום יכול להיעשות על בסיס החומרה באתר הלקוח או גם בענן הפרטי של החברה. בנוסף, לאחר העלייה לאוויר, אנו מספקים תחזוקה שוטפת של היישום, הרישוי ושל החומרה – באופן מלא, כולל תנאי SLA לזמני תגובה לטיפול בתקלות ועוד".

בנוסף, ציין שניידובר, "אנו מביאים את הטכנולוגיה החדשה ביותר. יישום מערכת ה-ERP נעשה על בסיס נתונים in memory, משמע אנו מביאים את הלקוחות למצב בו הם כבר ב-HANA וב-BO, ולא יידרשו לרכוש בסיס נתונים או כלי BI וכן חוסכים את הצורך בשדרוג עתידי מה-ERP הרגיל".

בסופו של דבר, אמר שניידובר, "הלקוח הארגוני משלם תשלום חודשי, אשר בין היתר פוטר אותו מכלל המנהלות הנילוות לפרויקט – למעט רפרנט שיהיה בתוך הארגון, אשר יהיה איש הקשר בין המשתמשים לספק". לדבריו, "אנו פוטרים את הארגון מהצורך לבדוק ולהתקשר עם ספקי חומרה, רישוי, יישום, הדרכה ותחזוקה שוטפת. כמו כן אנו פוטרים את הארגון מהצורך לדאוג לאינטגרציה בין כל הספקים – כי אנו מטפלים בכל הנושאים ובדרך זו מורידים משמעותית את הסיכונים הכרוכים בהתקשרות עם מספר ספקים. הלקוח הארגוני עובד מול נקודת מגע אחת – HP".

"אנו נעזרים במתודולוגיה של סאפ ליישום מהיר– לא עוד פרויקטים ארוכים, מסובכים ומסוכנים. אנחנו מספקים ללקוחות חבילות של פתרונות מהירי הטמעה (RDS) עם תכולה, זמן מימוש ומחיר ידועים מראש", אמר, "שימוש במתודולוגיה זו מקטין סיכונים, מקצר לוחות זמנים ומביא תועלת עסקית מובטחת מראש".

"ההתקשרות עם HP היא משמעותית כי מתקשרים עם חברה גלובלית", סיכם, "יש לנו ניסיון רב בארץ אבל יתרון גם בהיותנו גלובלים. זה בא עם חוזק פיננסי, יכולות ישומיות בקרב התעשיות השונות בעולם ויכולת ביצוע של פרויקטי משנה של ארגונים ישראלים בעלי סניפים בחו"ל, שרוצים לעשות הטמעות המשך. באירוע נציג את הפתרון על מרכיביו השונים כמו גם את אופן היישום".

להרשמה לכנס לחצו כאן.

אירועים קרובים