תוכן שיווקי
לקראת אירוע השקת MSI של גטר, שיתקיים ב-12 במאי ב-yes Planet, ראשון לציון

גטר משיקה בישראל את מסך BenQ – הראשון בעולם בגודל 32 אינץ', עם איכות הצפייה הגבוהה ביותר, 4K

07/05/2015 14:45
המסך החדש

חברת גטר, נציגת BenQ בישראל, משיקה את המסך המוביל בעולם בגודל 32 אינץ', המאפשר צפייה באיכות הגבוהה ביותר – של 4K Ultra HD. הוא מגיע בעיצוב דק במיוחד עם יכולת כיוונון גובה וסיבוב המסך על צירו. המסך, מדגם BL3201, משמש גם כמסך מחשב וגם כטלוויזיה, ומציג תמונה מרהיבה עם דיוק בכל פרט ופרט.

גטר הינה נציגה בלעדית של המותגים המובילים בתחום המחשוב, המהווים יחדיו קו מוצרים מקצה אל קצה, דוגמת INNOVA ,Panasonic ,Lexmark ,BenQ ,AEG ,MSI ,Ruckus ו-Trednet, וכן משווקת מורשית של מיקרוסופט (Microsoft) ותוכנות נוספות לארגונים.

BL3201 נועד לשפר את יעילות העבודה של מעצבים מקצועיים שעובדים עם תוכנות CAD / CAM, אנימציה, עריכת וידיאו וגרפיקה. הוא מציע 100% של צבע בתצוגת sRGB. הפאנל במסך הוא IPS של BenQ, המאפשר צפייה רחבה במיוחד, 178/178, ואיכות גבוהה.

במסך החדש, חוויית הצפייה נהדרת בכל זווית צפייה, והביצוע אמין ואיכותי.

המסך מיועד לעוסקים בעבודה חזותית, עורכי וידיאו, גרפיקה, אומנויות, צלמים, גיימרים ועסקים.

רזולוציית 4K Ultra HD מציעה יותר מ-300% שטח עובד בחדות גבוהה מלאה (FHD). כמו כן, יש את ה-PPI הגבוה ביותר, לאיכות הצפייה מפורטת ביותר. בנוסף, משתמש יכול לעבור בין מצבי תצוגה מותאמת אישית במהירות ובקלות, באמצעות לחיצה על הכפתורים הנמצאים על גבי המסך ומוגדרים מראש.

מסך זה מאפשר למשתמשים להציג תוכן שונה בתצוגה אחת, תוך שימוש בחמש יציאות USB 3.0 וקורא כרטיסי SD, על מנת להעביר ולקרוא קבצים בקלות. יש בו גם אוסף עשיר של יציאות קלט/פלט, לתמיכה במולטימדיה מלאה. במצבים בהם משתמשים צריכים להשוות ולדון בשתי תמונות עם עמיתים, הם יכולים להציג שתי תמונות (או יותר), או ציורי תצוגה משני מחשבים בו זמנית.

פונקציית חלוקת שולחן עבודה, בסיוע תוכנת פיילוט תצוגה של BenQ, מאפשרים למשתמשים יכולים לנהל טוב יותר את ריבוי המשימות והיישומים בשימוש, על ידי הצגתם בפרופורציות הרצויות.

המסך יוצג באירוע השקת MSI בישראל כשיחובר למחשב עוצמתי של MSI ויציג את היכולות הגבוהות של המסך בעבודות עיבוד גבוהות.

לפרטים נוספים ניתן לפנות לגטר.

רוצים לשמוע עוד? הירשמו לאירוע השקת MSI בישראל.

אירועים קרובים