תוכן שיווקי

ד"ר ג'ים גודנייט, סאס: "האינטרנט של הדברים דורש לפתור בעיות מורכבות מאי פעם"

10/05/2015 17:18
ד"ר ג'ים גודנייט, מנכ"ל סאס

"כיום, יותר ויותר נתונים מצטברים ממגוון מקורות – אנשים המתקשרים ישירות עם אנשים אחרים, מכונות המקושרות למכונות, מרכזי דיווח המתעדים כל מצב ופעולה וכמובן מידע מתוך האינטרנט של הדברים. עם כל הנתונים הללו, עלינו לפתור בעיות מורכבות יותר מאי פעם", כך אמר ד"ר ג'ים גודנייט, מנכ"ל סאס (SAS).

"חלק מבעיות אלה", אמר ד"ר גודנייט בכנס שערכה החברה, "נמנות בין האתגרים הגדולים בעולם, כמו חיזוי אירועי חירום רפואיים, שימושים יעילים יותר בצריכת אנרגיה ומים ומניעת פשעים במרחבי הסייבר. ניתוח והבנת כמויות ענק של נתונים במהירות עצומה חיוניים לפתרון בעיות מסוג זה".

בשנים האחרונות, ציין, "חלה התקדמות עצומה בטכנולוגיה המאפשרת ניתוח מהיר של כמויות נתונים עצומות. אנו ממשיכים לשפר את תהליכי העיבוד בזיכרון (In-memory), שכבר עתה הגיעו להישגים טובים יותר מכל מתחרה".

לדברי ד"ר גודנייט, "חווינו תקופה נהדרת של חדשנות, הזוכה לאישור והכרה מאנליסטים בתעשייה. למשל, חברת המחקר גרטנר (Gartner) מיקמה את סאס בריבועי הקסם בתחומי בינה עסקית, אנליטיקה מתקדמת, פלטפורמות לשיווק וניהול סיכונים תפעוליים". הוא הוסיף כי "אנו מסייעים לארגונים להפוך לארגונים מונחי נתונים בזמן אמת, עסקנו בפיתוח בתחומי ניהול הנתונים ו-Customer Intelligence וכן אנו פועלים בתחומי אבטחת הסייבר. יש לנו יכולת חדשנית לניהול הנתונים באמצעות SAS Data Loader for Hadoop, המאפשר למדעני נתונים ואנליסטים עיסקיים להכין, למזג ולנקות Big Data במהירות ובקלות ללא צורך בכתיבת קוד".

רונית לפידור-בלו, מנכ"לית מיה מחשבים

רונית לפידור-בלו, מנכ"לית מיה מחשבים

"אנו מרחיבים את תשתית הענן שלנו ברחבי העולם, גם באמצעות הרחבת שותפויות עם ספקי שירותי ענן ציבורי. סאס מסייעת לארגונים למנף את השקעתם בטכנולוגיות שונות, דוגמת Hadoop, לאחסון נתונים ועיבודים רחבי היקף. כל אלה תורמים לתשתית אנליטית מודרנית. יחד עם הגידול בדרישה לאנליטיקה, גם הדרישה לידע וכישוריים מקצועיים הולכת וגוברת במהירות. קיים מחסור באנשי מקצוע בתחום ואלו חדשות טובות עבורכם. יש שפע של הזדמנויות לאנשים בעלי כישורים כשלכם".

"אנו רוצים להבטיח כי גם הדור הבא יהיה מוכן להתמודד עם הבעיות הגדולות הניתנות לפתרון באמצעות ניתוח נתונים", סיכם ד"ר גודנייט. "לכן, בשנים האחרונות עשינו כל שביכולתנו כדי לספק אמצעי הכשרה אנליטית לסטודנטים באוניברסיטאות. בשנה שעברה הכרזתי על התוכנית האנליטית החדשה שלנו, שהציעה תוכנה חופשית לסטודנטים, חוקרים ומרצים באקדמיה. התגובה הייתה נלהבת: מאז חודש מאי שעבר היו יותר מ-250 אלף הורדות של התוכנות ברחבי העולם. אנו רוצים להפוך את הגישה החופשית לגרסה  האקדמית לנגישה ונוחה ככל האפשר ולכן אנו מאפשרים לסטודנטים ומרצים גם גישה להורדה מהענן של אמזון (Amazon)".

רונית לפידור-בלו, מנכ"לית מיה מחשבים, נציגת סאס בישראל, אמרה כי "פתרון SAS Event Stream Processing קולט אירועים ממגוון מקורות מידע, כולל מקורות מידע שמשדרים עשרות ומאות אלפי הודעות בשניה. הפתרון עובד In-memory, ללא כתיבה לדיסק, וכך מתאפשרת המהירות העצומה שלו. בניגוד לשיטות מסורתיות של איסוף מידע לבסיס נתונים וניתוחו לאחר מכן, הפתרון אוסף נתונים ומנתח אותם תוך כדי תנועה, בזמן אמת. כך, מתאפשר ניתוח מהיר של נתונים והבנת נתוני לקוחות. ארגונים רבים בישראל משתמשים ביכולות אלה ובכך משיגים יתרון תחרותי".

אירועים קרובים