עיריית רמת גן מחפשת מנמ"ר במקום אלי ורטמן שפורש מתפקידו

דרישות התפקיד: תואר ראשון במנהל עסקים, מערכות מידע, תעשיה וניהול או מדעי המחשב ממוסד אקדמי מוכר, וניסיון מוכח של חמש שנים לפחות בהובלת פרויקטים בתחום המחשוב או מערכות המידע

עיריית רמת גן

עיריית רמת גן מחפשת מנמ"ר חדש ואף פרסמה מודעה בנושא. המנמ"ר שיימצא יחליף את אלי ורטמן, שנכנס לתפקידו לפני שנה. טרם ברור לאן מועדות פניו של ורטמן ובאיזה תפקיד הוא יכהן.

ורטמן החליף את המנמ"ר הוותיק אליעזר יגור, שהוביל את מערכות המידע בעירייה במשך שנים.

במודעה שפרסמה עיריית רמת גן מפורטות הדרישות לתפקיד: על המועמד להיות בעל תואר ראשון במנהל עסקים, מערכות מידע, תעשיה וניהול או מדעי המחשב ממוסד אקדמי מוכר. כמו כן, מחפשת העירייה מועמדים עם ניסיון של חמש שנים לפחות בהובלת פרויקטים בתחום המחשוב או מערכות המידע, וניהול צוות של 15 עובדים לפחות.

אגף מערכות המידע של עיריית רמת גן תומכת בכל מערך המחשוב העירוני, שכולל מאות שרתים ומערכות תפעוליות שונות: גביית כספים, אכיפת חוקי עזק עירוניים, טיפול ברישיונות בנייה ועוד.

באתר העירוני של רמת גן כתב ורטמן כי "תחום המחשוב והתקשוב מתאפיין בשינויים בקצב גבוהה ביותר ולכן אין לעירייה אפשרות לפגר אחר ההתחדשות. תקשורת וטכנולוגיה שלא עודכנו בהתאם יחייבו שדרוג טכנולוגי בתהליך של רבולציה ולא 'אבולוציה', יגרמו לזעזועים ופגיעה אפשרית בשירות ובהשקעות".

רמת גן מאכלסת חלק גדול מחברות ההיי-טק בגוש דן, בעיקר במתחם הבורסה ליהלומים, בו פועלות גם חברות שנותנות שירותים לענף. כל אלה מחייבים את הרשות המקומית לתת תמיכה ברמת תשתיות תקשורת על בסיס התשתיות העירוניות.

כסאות מוסיקליים-עירוניים

באחרונה היו כמה תזוזות בתפקידי המנמ"רים ברשויות המקומיות – תופעה שלא הייתה במשך שנים. בפתח תקווה החליפה ענת שלומוביץ את רן שלום הוותיק; בנתניה החליף ירון ריבו את דניאל אדם, שעבר לתפקיד אחר בעירייה; כפיר קורן החליף את שמואל לזרוביץ באשקלון, שעבד שם מטעם החברה לאוטומציה ואף שימש כיו"ר ועד העובדים של החברה. לזרוביץ נתבקש לסיים את תפקידו לאחר הבחירות לרשויות המקומיות שבה היו חילופי ראשי ערים בעיר. הוא עצמו חזר לעבוד בחברה לאוטומציה; גם בכפר סבא היו חילופי מנמ"רים: נועם בר לבב, נבחר לתפקיד לאחר תקופה שבה הוא לא אויש.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים