תוכן שיווקי

פרס עיצוב בינלאומי למכונת הדפוס של לנדא דיגיטל פרינטינג הישראלית

12/05/2015 17:09
פרס Red Dot היוקרתי עבור איכות עיצוב המוצר, בתחרות פרסי Red Dot לשנת 2015

מכונת הדפוס הננוגרפית Landa S10 של לנדא דיגיטל פרינטינג, (Landa Digital Printing) מרחובות, אותה הקים היזם בני לנדא, זכתה בפרס Red Dot היוקרתי עבור איכות עיצוב המוצר, בתחרות פרסי Red Dot לשנת 2015.

לתחרות הוגשו יותר מ-4,900 מועמדויות מ -56 מדינות וחבר השופטים הבינלאומי, שמנה 38 חברים, ציין את מכונת הדפוס של לנדא בזכות מצוינות העיצוב שלה, האיכות ועוצמת החדשנות. בין השאר כתבו השופטים כי "העיצוב של ה-Landa S10 נותן פרשנות חדשה לאסתטיקה של מכונות הדפוס".

תכונת עיצוב בולטת ייחודית של מכונת הדפוס הזוכה היא "תא הטייס" (Cockpit) המיוחד שלה, המיועד למפעיל ומשלב שולחן ביקורת ייחודי, תוכניות עבודה שמוצגות בבירור ומסך מגע חדשני לניהול מכונת הדפוס.

עיצוב מכונת הדפוס ו-"תא הטייס" נעשה בעזרת חברת העיצוב התעשייתי I2D, בראשות המייסד והמעצב הראשי אלישע טל, שיחד עם הצוות שלו השתמש שימוש נרחב בזכוכית שחורה ובלוחות מתכת, המקנים למכונת הדפוס מראה מודרני.

פרסי Red Dot לשנת 2015 יוענקו לזוכים בטקס חגיגי שיתקיים באירוע גאלה מיוחד בעיר אסן בגרמניה ב-29 ביוני.

ניר זרמי, סמנכ"ל התפעול של לנדא דיגיטל פרינטינג, אמר כי החברה שמחה מאוד על הזכייה בפרס יוקרתי זה ועל ההוקרה לה זוכה עיצוב מכונת הדפוס הננו-גרפית Landa S10.

"השקענו עם המעצבים חשיבה רבה על נוחות התפעול של מכונת הדפוס, הבאה לביטוי מרבי בעיצוב ה-Cockpit של המפעיל, שהוא 'מלך' המכונה ואחראי על התוצר האיכותי המופק ממנה", ציין. "העובדה שהשופטים העריכו חדשנות זו היא תעודת כבוד לצוותי חברת העיצוב וללנדא דיגיטל פרינטינג. אנחנו לא שוקטים על השמרים עם הזכייה בפרס וממשיכים להתקדם בתנופה רבה לקראת אספקת מכונות הדפוס שלנו, שרבים בשוק העולמי מחכים להן".

במסגרת מאמצים אלה, לקראת אספקת מכונות הדפוס החדשניות וכחברה בתהליך צמיחה מהיר, לנדא דיגיטל פרינטינג מגייסת עובדים רבים, תוך שימת דגש על מהנדסי חומרה ומפתחי תוכנה.

אירועים קרובים